Ik doe snel de ramen dichtquote:Op zondag 31 december 2017 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik laat effe een wind of change
quote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy shit, van Gerwen gewoon uit het toernooi
#neverforgetquote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
goede aflsuiter voor d'rquote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
één zwaluw maakt nog geen zomer.
Maar een complimentje was wel terecht
Hypetrain dendert door.quote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
ben zo blij dat ik er nog zitquote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef Bugno het volgende:
Mensen die al sliepen gaan MAD zijn als ze horen dat The End helemaal gedraaid werd
Ja dan mogen ze de rest TAFKAPpen wat ze willenquote:Op zondag 31 december 2017 01:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
DIT
Nou volgend jaar nog FREEBIRD proberen
Mooi, zijn we ook klaar met het ophemelen van hemquote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
SSzzzzcoripioonszzquote:
Radio-uitzending gemist.nlquote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef Bugno het volgende:
Mensen die al sliepen gaan MAD zijn als ze horen dat The End helemaal gedraaid werd
Straks vinden we Cielke allemaal vreselijkquote:Op zondag 31 december 2017 01:20 schreef ok01 het volgende:
[..]
Meningen kunnen snel omslaan in dit topic
HIj heeft ook nog gewoon een handvol matchdarts gehadquote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kloptquote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef Bugno het volgende:
Dit is de reden dat ik 's nachts het beste vindquote:
Inderdaad, ongelofelijk smerig crystal MADquote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef Bugno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |