Phil - rvbquote:Op zondag 31 december 2017 01:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jongens ik ben mentaal ingestort maar dit is de mooiste dartswedstrijd die ik ooit heb gezien.
Ja.quote:
Ja, lol. Het zijn allemaal spelers die wel wat hadden. De eerste drie zijn gemankeerde darters en Anderson sukkelde ook met van alles; let wel --> die gooide 97 gemiddeld waar je basisniveau zeker 101 gemiddeld moet zijn. Dat kan Cross.quote:Op zondag 31 december 2017 01:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen die dit toernooi tegen taylor gooit haalt zijn niveau niet
Taylor is onsportief als wat joh doe even normaalquote:Op zondag 31 december 2017 01:16 schreef Lastpost het volgende:
Publiek vergelijkbaar met dat gehaat op Taylor in Ahoy. Dat was ook beschamend.
Overspelen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:16 schreef KingRoland het volgende:
Tsja, wat moet je nou met zo een aidspubliek.
Dit.quote:Op zondag 31 december 2017 01:16 schreef Smoofie het volgende:
Dit is karma. MvG vond zich al koning, met zijn arrogantie
quote:Op zondag 31 december 2017 01:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Taylor is onsportief als wat joh doe even normaal
Mja, dat gechoke maakt het ook juist mooi ergens. Geeft veel meer spanningquote:Op zondag 31 december 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit te denken of dit de mooiste dartspot is die ik ooit heb gezien.
Ook wel bizar veel gechoke hoor haha. Maar zeker in mijn top-3
Onzinquote:Op zondag 31 december 2017 01:16 schreef Smoofie het volgende:
Dit is karma. MvG vond zich al koning, met zijn arrogantie
'the fuck I just did?'quote:Op zondag 31 december 2017 01:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Heerlijk hoe die Cross na zijn winnende pijl eerst helemaal gek wordt en vervolgens stil staat en aan zijn hoofd krabt
Wel de meest spannende. Sowiesoquote:Op zondag 31 december 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit te denken of dit de mooiste dartspot is die ik ooit heb gezien.
Ook wel bizar veel gechoke hoor haha. Maar zeker in mijn top-3
Boeiend. Hoef je nog niet zo kansloos een dartsheld te onthalen.quote:Op zondag 31 december 2017 01:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Taylor is onsportief als wat joh doe even normaal
Was wat jammer ja, maar ik heb bij van Gerwen nooit het idee dat het nou echt uitgemaakt. Stond gewoon überhaupt niet goed te finishen vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |