Mijn jongste is juist de kamer uitgerend net.quote:
Heel Nederland heeft geen smaak.quote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef hhh38 het volgende:
Komen mensen er nu pas achter dat het cafe geen smaak heeft?
Ik scherm mijn dochter af.quote:
Alleen maar ergernis eigenlijk.quote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef laxus13 het volgende:
Tsja waarom kijk ik eigenlijk naar dat cafe
quote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Jongens, ik ga zo pleite. In bed nog even Ice Queen en Wind of Change afwachten, en dan slapen. Denk dat ik morgen overdag nog wel even gedag kom zeggen, dus tot morgen
dat kan er maar 1 zijn: Scorpion.quote:Op zondag 31 december 2017 00:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie heeft Mia trouwens de OP ingelogen?
Nee, ik kom er achter dat het café wel degelijk mensen met een hartslag bevat.quote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef hhh38 het volgende:
Komen mensen er nu pas achter dat het cafe geen smaak heeft?
Jongens, ik ga zo pleite. In bed nog even Ice Queen en Wind of Change afwachten, en dan slapen. Denk dat ik morgen overdag nog wel even gedag kom zeggen, dus tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Dan slaap ikquote:Op zondag 31 december 2017 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alleen maar ergernis eigenlijk.
Als Cielke echter komt
origineel van The Clash is beterquote:Op zondag 31 december 2017 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom staat deze eigenlijk niet in de lijst?
Scorpion.quote:Op zondag 31 december 2017 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat een valsspeler inderdaad
quote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dan is er ergens ooit iets misgegaan.
quote:Op zondag 31 december 2017 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn jongste is juist de kamer uitgerend net.
Ik had nog even een edit gedaan.quote:Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
Wie zou 'm in de Tour verslaan dan? Dus meer dan anderhalve minuut pakken in die laffe bergritten? Aint gonna happen.
De meeste mensen in dit topic welquote:Op zondag 31 december 2017 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel Nederland heeft geen smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |