Oud op nieuw aan het vieren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:45 schreef De_Kraam het volgende:
Waar is JR? Is hij gestikt in de hotdog?
mnaquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die post heir toch net joh man mna man
Trap er niet in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:47 schreef Zipportal het volgende:
Arjan achter een green screen. Trap er niet in .
Ademen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Meest onzinnige bijdrage van the Feather dit WK?
Haha. Maakt niet uit Tag.quote:
robbierobbiekrosrobbiekrosrobbierobbiekrosquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Meest onzinnige bijdrage van the Feather dit WK?
Koert=Ambrosius confirmedquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:47 schreef Swetsenegger het volgende:
"Je VOELT hier gewoon de spanning, ALLES!"
"Ok"
Dit denk ik iedere partijquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:49 schreef Wereldgozer het volgende:
waarom zitten die gekken 180 te strepen
live.dartsdata.com
Moet jij weten. Ik werk aan mijn postcount.quote:
We doen hier na de wedstrijd nog een leuk telspel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik werk aan mijn postcount.
1quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We doen hier na de wedstrijd nog een leuk telspel.
Als MVG het finishen van Jan Dekker had gehad was de wedstrijd al klaar geweestquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Dimitri vd Bergh had hier allang op 4-0 achter gestaan.
De finale is maandag hansquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Filteler ligt allang te slapenMorgen zo fit als een hoentje. Wie ever dit wint is morgen finaal naar de klote
De dag van morgen is niet zo rullevant.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Filteler ligt allang te slapenMorgen zo fit als een hoentje. Wie ever dit wint is morgen finaal naar de klote
Gelukkig morgen dagje vrijquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig hebben ze nog een dagquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg in mijn oortje door dat de finale maandag pas is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Je durft welquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat eet Robbie het liefste op zijn brood?
Crossbief
Verzet naar Dinsdag om Fill wat extra rust te geven.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg in mijn oortje door dat de finale maandag pas is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |