We lopen dus 50 topics voor bijna.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zitten we boven 2013 tempo
Dat is echt bizar
Wel bijzonder verhaal dit. Maar wel mooi uitvaartnummerquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer werd gedraaid op de uitvaart van mijn opa.... hij vond het een mooi nummer. Maar hij had een hekel aan homo's en heeft volgens mij nooit in de gaten gehad dat FM homo was.
Dit verhaal heb ik al eerder verteld, maar misschien wel leuk voor de nieuwe aanwas.
Maar 55 topics meer ofzo... laat gaan joh.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zitten we boven 2013 tempo
Dat is echt bizar
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
"Overdag is hij een doodnormale student, maar 's nachts, 's nachts veranderd hij in een internetspamhoer."
In Jambers voice over uiteraard.
Gin lul.quote:
Was FM niet bi?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer werd gedraaid op de uitvaart van mijn opa.... hij vond het een mooi nummer. Maar hij had een hekel aan homo's en heeft volgens mij nooit in de gaten gehad dat FM homo was.
Dit verhaal heb ik al eerder verteld, maar misschien wel leuk voor de nieuwe aanwas.
Met limoentje?quote:
ik kende het nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
Haar hersenen verdwijnen ook bijna meteen in de zuiger, geloof me maar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:36 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
En dan zeggen: wie is hier nu de zuiger, jij of ik!?
Ja was best bijzonder! Hij was toch al in de 70.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wel bijzonder verhaal dit. Maar wel mooi uitvaartnummer
Ja, wel spannende ontknopingquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:37 schreef Bugno het volgende:
Iedereen hier in spanning voor als Mrs. Pippen thuis komt
In die regio ben ik dus totaal niet bekend, maar als ik het internet mag geloven is Dorst daar zo'n beetje de beste slijterij. Alleen heb ik geen idee wat voor assortiment die lui hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag, Liefmans en Lindemans drink ik sowieso niet omdat ze kunstmatige zoetstoffen gebruiken en daar word ik ziek van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |