Deze, 21 Guns en Basket Case.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Green Day maar 3 keer?
Even noteren voor volgend jaar.
En terecht!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
Tijdens het eten kwam Three Little Birds langs.
Dochter een zei toen: "He pap, dit ken ik. Dit zing je altijd"
Daarna kwamen Editors en toen zei ze: "Dit zijn Editors"
Ik was trots!
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bel even op of jij mag presenteren dan
Basket Case is ook leuk, voor de rest kan ik eigenlijk niks van ze opnoemenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
Enige goede Green Day track naar mijn mening.
Dat noemen ze opvoedenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was trots!
Mooi!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben een schilderij van hem in de woonkamer hangen en eentje in de keuken. Zo zien we hem nog elke dag.![]()
Niets mis mee, speciaalbierquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik heel erg in het speciaalbier, dus heb ook niet echt zin en/of tijd om me in andere dranken te verdiepen.
Alles van Brewdog is hemels.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Welke kun je aanraden (ken aardig wat, maar zit er niet (meer helemaal) in.
Pippiesquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was trots!
Oh zeker, daar ligt een verantwoordelijkheid. Maar ook als dat wel gebeurt, is het nog steeds aantrekkelijk verwarring te zaaien over de geloofwaardigheid van een journalist. Een van mijn opdrachtgevers had laatste een publicatie over Pieter Omtzigt. Dat verhaal kreeg niet eens de kans te landen omdat Omtzigt op Twitter zn volgers al had gemobiliseerd om het verhaal in de fakenewshoek te duwen. En dat is dan een politicus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar dat laatste daar kunnen ze ook wat aan doen. zat journalisten die hoor wel doen, maar wederhoor vergeten.
Dit vond ik wel een leuk trackje van zequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, dit was wel zo ongeveer de muziek toen ik langzaamaan begon te puberen.
Ook toen was ik er niet per definitie helemaal van ondersteboven.
Jij hebt je ook op 26 juli hier geregistreerdquote:
Longview is een persoonlijke favoriet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze, 21 Guns en Basket Case.
Op zich wel prima toch?
Grammaticaal juist.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Guanabana het volgende:
Het ergert me altijd dat ze de 'd' in boulevard uitspreken
Mijn lijst voor volgend jaar is al vol met alleen nummers die er nu niet in staanquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Green Day maar 3 keer?
Even noteren voor volgend jaar.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, dit is wel een lekkere Green Day.
Ja, moeilijk. Bier gaat echt alle kanten op, van kneiterzoet tot superbitter of hemels zuur. Noem iets wat je goed kan pruimen en dan kan ik wel wat suggesties aandragen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Bugno het volgende:
[..]
Welke kun je aanraden (ken aardig wat, maar zit er niet (meer helemaal) in.
En terecht!!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was trots!
dit vind ik de enige van na 2000 die wel te pruimen is. Misschien Holiday nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alles voor 2000 was leuker van Green Day
Omdat dat gewoon de Engelse uitspraak is?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef Guanabana het volgende:
Het ergert me altijd dat ze de 'd' in boulevard uitspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |