Hoop maar op mooi weer met oud op nieuw, dan wordt er niks bewaard voor een evt verjaardag, want dat is hier ook in het jaar!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de oplossing. Maar het valt hier tot nu toe mee. Misschien door het weer.
Noem eens wat grote discotheken op... Kijken of ik er meer kan noemen die er niet meer zijn..quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Sigaartje het volgende:
Nou sorry hoor, ik zie nog overal stampvol kroegen.
KETEN? Er zijn er echt veel meer dan Kooistra alleen. In de Pijp is het waarschijnlijk die gokbaas van de van woustraat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Absoluut.. op A locaties.. 86 stuks van Kooistra alleen al..
Ik ben het met je eens dat het vaak storend is, zoals de Zwarte Piet maffia. Maar helaas (?) zijn politici vaak wel gevoelig voor wat in de maatschappij leeft (vroeg of laat)quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:07 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat mensen harder gaan schreeuwen.. wil niet zeggen dat ze een punt hebben..
Sterker.. het is wel een beetje duidelijk aan het worden dat je de mensen die heel hard schreeuwen moet mijden als de pest als het op beslissingen aankomt..
Dat tij keert zich namelijk wel heel rap..
Dat heeft met cultuur te maken, niks met roken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Noem eens wat grote discotheken op... Kijken of ik er meer kan noemen die er niet meer zijn..
Welk jaar? Van mij mag het verboden worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoop maar op mooi weer met oud op nieuw, dan wordt er niks bewaard voor een evt verjaardag, want dat is hier ook in het jaar!
Waarom wel dan als iemand thuis een feestje kan bouwen voor minder geld met een saffie?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat heeft met cultuur te maken, niks met roken.
Mij maak je niet wijs dat iemand niet meer uit gaat omdat hij niet mag roken in de kroeg. Kom op zeg.
Het speelt zeker bij oudere mensen en echt bruine kroegen. Men krijgt er minder klanten door.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Mij maak je niet wijs dat iemand niet meer uit gaat omdat hij niet mag roken in de kroeg. Kom op zeg.
Gedurende het jaar zo beter?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Welk jaar? Van mij mag het verboden worden.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ohja streamen natuurlijk...![]()
Heb je het alternatief vuurwerk van Groningen al gezien?
Man dat is een show joh.. dat moet je gezien hebben..
(Video in de tweet)twitter:GoIdmund twitterde op vrijdag 29-12-2017 om 09:23:23Goldmund, Wyldebeast & Wunderliebe heeft tijdelijk zijn HQ verplaatst naar Beans & Jeans aan de Vismarkt in Groning… https://t.co/xSL73M9z20 reageer retweet
Gvd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niets mis mee. Het gaat over daarvoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef Nikonlover het volgende:
Wat is er mis met een paar potjes om 12 uur?Stelletje zeikerds hier!
Iedereen in mn omgeving.. overal thuisbars hier.. voorheen altijd de binnenstad in..quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja. Behave op jouw verjaardag omdat het slecht weer gaat worden met de wisseling van het jaar.quote:
Dan moet die dat vooral doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom wel dan als iemand thuis een feestje kan bouwen voor minder geld met een saffie?
Mooie potjes zijn altijd goed..quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef Nikonlover het volgende:
Wat is er mis met een paar potjes om 12 uur?Stelletje zeikerds hier!
Das dan jammer.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het speelt zeker bij oudere mensen en echt bruine kroegen. Men krijgt er minder klanten door.
De vraag is of je de keus al niet had ergens heen te gaan waar men niet rookt. Nu dwingt men het af.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:16 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dan moet die dat vooral doen.
Ik ben allang blij dat dat roken is verboden overal. Ik vond het zeer storend. Je kleren gaan er naar stinken zonder dat je er om hebt gevraagd.
Mijn sigaartjes rook ik ook thuis, ik hou WEL rekening met anderen. En ik steek ook geen vuurwerk af.
Eehm.. ja joh.. volgende keer beter...quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:16 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dan moet die dat vooral doen.
Ik ben allang blij dat dat roken is verboden overal. Ik vond het zeer storend. Je kleren gaan er naar stinken zonder dat je er om hebt gevraagd.
Mijn sigaartjes rook ik ook thuis, ik hou WEL rekening met anderen. En ik steek ook geen vuurwerk af.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar de diversiteit qua knalvuurwerk is groter vandaag de dag.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is veel meer illegaal vuurwerk in omloop tegenwoordig, daarbij is het ook een stuk zwaarder dan vroeger. In mijn tijd was je koning als je zwarte/ betonstrijkers had dat was toch wel top of the bill in die tijd. Maar veel zag je ze niet omdat die krengen behoorlijk duur waren en er lastig aan te komen was, toen was het nog niet bestellen op internet maar moest je er via via aan zien te komen.
Eigenlijk was het vwb illegaal vuurwerk alleen maar groene strijkers (pirates).
Dus? We zijn meegegaan in harder vuurwerk. Geen plus. Ook geen sigaar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar de diversiteit qua knalvuurwerk is groter vandaag de dag.
Maar als je 20-30 jaar geleden naar Belgie reed, dan kon je daar shells, flowerbeds, gigavlinders, vuurpijlen van 200+ gram enz. kopen. En dat werd toen ook volop gedaan. Vandaag de dag is het verschil tussen Nederland en Belgie qua vuurwerk een heel stuk kleiner.
Het gros van het illegale spul in Nederland zijn nitraten, vlinders en cobra’s of een afgeleide daarvan. Daarmee heb je het overgrote deel van de illegale markt. Dan is er een relatief kleine groep die een gradatie hoger gaat (shells) en flowerbeds. Maar deze laatste 2 categorieen worden steeds kleiner. Omdat dat spul steeds moeilijker aan te komen is.
Kijk eens naar die getallen achter mijn usernaam wat denk je waar die voor staan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Behave op jouw verjaardag omdat het slecht weer gaat worden met de wisseling van het jaar.
Over 50 jaar zijn sigaretten geschiedenis. Geloof me.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De vraag is of je de keus al niet had ergens heen te gaan waar men niet rookt. Nu dwingt men het af.
Het aantal konijnen die je hebt gefokt in jouw wereld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kijk eens naar die getallen achter mijn usernaam wat denk je waar die voor staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |