Die zijn door al die Heineken vergeten dat die al dood isquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Marketing technisch wel handig, sommige mensen denken dan die ouwe te zien
Godverquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn door al die Heineken vergeten dat die al dood is
Nee de lapo was van mij Kut ursersquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Souryyyyyyyyy, hoest met mijn zuurpruimpje? Al wat zoeter?
Maar fijn je weer te zien chockquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Souryyyyyyyyy, hoest met mijn zuurpruimpje? Al wat zoeter?
Duurde te lang, ouwe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de lapo was van mij Kut ursers
Stomme scrut ook, beetje jouw lapo pikkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de lapo was van mij Kut ursers
Ja de krullenquote:
Best aardig gedaan ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Joezi het volgende:
Kenny Rogers heeft dit nummer nog gecoverd
wat vier jij precies?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Soury het volgende:
Afijn ik ben van de feestdagen af. Al het familie gedoe is over. Heerlijk overmorgen is het weer normaal[ afbeelding ]
Wij gaan hier gewoon door hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Soury het volgende:
Afijn ik ben van de feestdagen af. Al het familie gedoe is over. Heerlijk overmorgen is het weer normaal[ afbeelding ]
Jij bent altijd welkom, net zo als ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank, ik vind het fijn om jou/jullie ook weer te zien. Veels te lang geleden.
Eigenlijk niks dit jaar. Ik heb afgezegdquote:
Hier nog iets langer want kerstvakantie, maar het is bijna voorbij ja die feestdagen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Soury het volgende:
Ahw enquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom, net zo als ik
Kinderenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier nog iets langer want kerstvakantie, maar het is bijna voorbij ja die feestdagen.
Ik was uitgenodigd bij mijn zus. Drie kinderen en inmiddels zes kleinkinderen. Nee dank je very very mutchquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
Er was een tijd dat je daar anders over dacht.![]()
Gelukkig is dat lang geleden.
Ik snap dat je dat heb afgezegd dan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was uitgenodigd bij mijn zus. Drie kinderen en inmiddels zes kleinkinderen. Nee dank je very very mutch
nah, zit top 2000 te luisteren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaan jullie ook naar het cabaretteketet van Sara Kroos kijken op NPO1?
Ik kan niks met die baby's en kleuters. Ik sta dan in de keuken met de hondquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat heb afgezegd dan.
Guns 'n' Rosesquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nah, zit top 2000 te luisteren.
Dat vind ik zo'n kut wijfquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Bestaat dat nogquote:
Ik snap je helemaal, beter dat je dan afzegt inderdaad. Anders ook weer zo raar als je heel de tijd in de keuken bent.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niks met die baby's en kleuters. Ik sta dan in de keuken met de hond
Nou dat kwam mijn zus wel goed uit.Soms moet je doen waar je zin in hebt. Thuisblijvenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, beter dat je dan afzegt inderdaad. Anders ook weer zo raar als je heel de tijd in de keuken bent.
Groot gelijk, als je maar niet zielig hebt zitten sippen, dat is ook niet leuk voor je.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat kwam mijn zus wel goed uit.Soms moet je doen waar je zin in hebt. Thuisblijven
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Groot gelijk, als je maar niet zielig hebt zitten sippen, dat is ook niet leuk voor je.
Had je wel een kerstboom?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat kwam mijn zus wel goed uit.Soms moet je doen waar je zin in hebt. Thuisblijven
wat is de lachdichtheid?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Omdat er best veel mensen zijn die dat doen. Want kerst en alleen.quote:
Ik was te laat. Ik had de eerste 10 seconden gemist, dan heeft het geen zin meer om nog te kijken.quote:
Totaal nutteloos dan inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was te laat. Ik had de eerste 10 seconden gemist, dan heeft het geen zin meer om nog te kijken.
Ik heb zondag al met mijn moeder broer zus en zwager gegeten. Dat was genoegquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat er best veel mensen zijn die dat doen. Want kerst en alleen.
Maar jij dus niet, mooi zo.![]()
En dat gaf je ook niet aan hoor, ik weet, want anders was je wel naar je familie gegaan, maar, ach, laat ook maar, ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik, komt er op neer dat er op mijn werk een aantal mensen waren waar het niet zo goed mee ging tijdens de kerst en dat vind ik sneu.
Ja zekerquote:
Wie hebben we morgen, Freek mag ik hopen?!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was te laat. Ik had de eerste 10 seconden gemist, dan heeft het geen zin meer om nog te kijken.
Gourmetten of grillen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zondag al met mijn moeder broer zus en zwager gegeten. Dat was genoeg
Gourmettenquote:
Youp toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie hebben we morgen, Freek mag ik hopen?!
Ik heb altijd zo'n kleintje met kluit. Dat is beter voor het milieu en dan pleur ik het wegquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n kleintje met kluit. Dat is beter voor het milieu en dan pleur ik het weg
Was bij mijn moeder dus boeien. Als het hier was maakt het ook niet zo veel uit btwquote:
En het is niet eens live. Als-ie een hartaanval krijgt weten we dat waarschijnlijk al van tevoren.quote:
Je moet je kleren ruiken de volgende dagquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
Grillen met grote stukken vlees, is het ook zo voorbij.
Stinkt inderdaad wel, woonkamer stond vol met rook hiero.
Jij rookt toch ook ?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet je kleren ruiken de volgende dag![]()
Ik heb het maar één keer gedaan ooit, wat een treurnis
Die doe ik altijd in de was daarna, ga ik niet aan ruiken dan, kom niet uit een ei.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet je kleren ruiken de volgende dag![]()
Ik heb het maar één keer gedaan ooit, wat een treurnis
Ik stink naar rook denk ik elke dag. Ik was mijn kleren niet elke dag.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die doe ik altijd in de was daarna, ga ik niet aan ruiken dan, kom niet uit een ei.
En lekker joh, vlees vlees vlees.
Ja okquote:
Ik waarschijnlijk ook, want ik rook ook nog steeds. Broek doe ik langer mee maar shirts draag ik maar een dag, want ook koken iedere dag en knoeien en zo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stink naar rook denk ik elke dag. Ik was mijn kleren niet elke dag.
Ben je niet nieuwsgierig?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die doe ik altijd in de was daarna, ga ik niet aan ruiken dan, kom niet uit een ei.
Maar waarom moet dat zo'n gedoe met kabouterpannetjes worden?quote:En lekker joh, vlees vlees vlees.
Nope.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je niet nieuwsgierig?
[..]
Maar waarom moet dat zo'n gedoe met kabouterpannetjes worden?
Als bouwvakker kan ik t-shirts liever twee keer per dag wassen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook, want ik rook ook nog steeds. Broek doe ik langer mee maar shirts draag ik maar een dag, want ook koken iedere dag en knoeien en zo.
Dat snap ik meteen, ik heb gewoon werkkleding die ik dan thuis uittrek en dan iets aantrek wat lekker zit. Dan was ik het ook niet gelijk maar trek het wel uit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als bouwvakker kan ik t-shirts liever twee keer per dag wassen.
Als ik iets anders rook, rook ik ook geen gewone (zelfgedraaide) sigaretten. En nee, niet iedere dag natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Natuurlijk niet iedere dag.
Het lekkerste als ik thuis kom. Schoenen en sokken uit. Broek uit en en sloffen en jogging broek aan. En dan boeren en scheten laten op de de bank (grapje hoor)quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat snap ik meteen, ik heb gewoon werkkleding die ik dan thuis uittrek en dan iets aantrek wat lekker zit. Dan was ik het ook niet gelijk maar trek het wel uit.
Dat bedoel ik, lekker zit kleding en werkkleding.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lekkerste als ik thuis kom. Schoenen en sokken uit. Broek uit en en sloffen en jogging broek aan. En dan boeren en scheten laten op de de bank (grapje hoor)
En krabbenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lekkerste als ik thuis kom. Schoenen en sokken uit. Broek uit en en sloffen en jogging broek aan. En dan boeren en scheten laten op de de bank (grapje hoor)
quote:
Nee dat doe ik niet. Ik haat ook dixie's maar het moet soms en eigenlijk moet ik blij zijn want 7 van de 10 keer kan ik nergens piesenquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
Ik laat overigens wel gewoon af en toe een scheet en boeren ook hoor. Doet volgens mij iedereen wel. Toch toch toch![]()
Vooral die kerels op mijn werk, totaal geen gene als ik in de buurt ben.
Ok, goed van jou dan hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Ik haat ook dixie's maar het moet soms en eigenlijk moet ik blij zijn want 7 van de 10 keer kan ik nergens piesen
Ik heb zakdoekjesquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Schiet je het weg? Smeer je het onder de tafel of stoel?
Ik pak altijd een zakdoekje. Heb altijd een pakje binnen handbereik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Schiet je het weg? Smeer je het onder de tafel of stoel?
Och, eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Code Geel morgenochtend![]()
Dit keer wel in Nederland. Windstoten.
Ik plas soms een hele dag niet vanwegen dat probleem. Maar soms moet het wel en een bloembak of een zak behang kan ook. Fuck hetquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, goed van jou dan hoor.
En dixie's zijn ook walgelijk, ik kan het heel lang ophouden, gewoon niets drinken want echt te walgelijk soms. Of gewoon geen wc in de buurt, ook vervelend.
Soms is vrouw zijn irritant, wel goede oplossingen heb je verzonnen. Omg.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik plas soms een hele dag niet vanwegen dat probleem. Maar soms moet het wel en een bloembak of een zak behang kan ook. Fuck het
Ik denk dat het een grapje wasquote:
Ik zal opletten als ik daar heen ga.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Code Oranje in de Franse Alpen. Dat je het weet.
Wie weet. Anderzijds geven ze wel vaak weeralarmen af tegenwoordig. Daarom zeg ik eerst zien en dan geloven.quote:
Sommige dixies zijn nu ook met een mannetje en vrouwtje erop. Niet dat de binnenkant wat uitmaaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms is vrouw zijn irritant, wel goede oplossingen heb je verzonnen. Omg.
Geinig, nog nooit gezien. En nee, zal vast wel niet. Blijft een dixiequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige dixies zijn nu ook met een mannetje en vrouwtje erop. Niet dat de binnenkant wat uitmaakt
Niet boos worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)-om-zware-windstoten
haha net goed voor jullie vuurwerkfanaten!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha net goed voor jullie vuurwerkfanaten!
Ja zeg, jullie geloven gewoon niet als ik de waarschuwing doorgeef. Code Geel moet je niet onderschatten.quote:
Ik ben zo blij met die ellende somsquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geinig, nog nooit gezien. En nee, zal vast wel niet. Blijft een dixie![]()
Bedankt voor de waarschuwing Scrut.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zeg, jullie geloven gewoon niet als ik de waarschuwing doorgeef. Code Geel moet je niet onderschatten.
"Het KNMI heeft voor morgenochtend in Noord-Holland code geel afgegeven omdat het naar verwachting erg hard gaat waaien." en dan blijkt het te gaan om windstoten van 75 tot 90 kilometer per uur.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je nog goede shit dit jaar? Paar cobra's?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha net goed voor jullie vuurwerkfanaten!
Met jouw werk snap ik dat wel. Soms is het echt niet op te houden en kan je er ook nog eens last van krijgen. Dan is het toch wel handig dat er zoiets is. Maar zo jammer dat ze zo ranzig zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met die ellende soms
Mjah, toch Code Geelquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
"Het KNMI heeft voor morgenochtend in Noord-Holland code geel afgegeven omdat het naar verwachting erg hard gaat waaien." en dan blijkt het te gaan om windstoten van 75 tot 90 kilometer per uur.
Reccequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
"Het KNMI heeft voor morgenochtend in Noord-Holland code geel afgegeven omdat het naar verwachting erg hard gaat waaien." en dan blijkt het te gaan om windstoten van 75 tot 90 kilometer per uur.
Dat valt best wel mee. Ze zijn redelijk schoon en het is chemish Wat moet moetquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met jouw werk snap ik dat wel. Soms is het echt niet op te houden en kan je er ook nog eens last van krijgen. Dan is het toch wel handig dat er zoiets is. Maar zo jammer dat ze zo ranzig zijn.
Je zou ze moeten schoonmaken/ophalen. Een beroep wat ik niet zou willen.
Ja, beetje oppassen als je met een caravan de weg op gaat etc., maar om nou te zeggen dat het erg hard gaat waaien is wel overdreven van AT5.quote:
Gedoe altijd met code geel oranje. Er gebeurd geen zak verder.quote:
Hoi Choco! Je gaat al weer hard!quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Recce![]()
En ik woon in Zuid Holland dus waarschijnlijk hier geen problemen, volgens Scrut zijn bericht dan he.
Het is uit Zuidwestelijke richting. Bij jullie is het waarschijnlijk nóg erger.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Recce![]()
En ik woon in Zuid Holland dus waarschijnlijk hier geen problemen, volgens Scrut zijn bericht dan he.
Ja zeg, valt het nu weer mee, net waren ze nog ranzig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Ze zijn redelijk schoon en het is chemish Wat moet moet
Ja, tot je een boom op je hoofd krijgt en er geen waarschuwing is geweest.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Gedoe altijd met code geel oranje. Er gebeurd geen zak verder.
Ik blijf toch binnen morgen dus laat maar komen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is uit Zuidwestelijke richting. Bij jullie is het waarschijnlijk nóg erger.
Ik was in Egmond vanmiddag en daar stond een pittige wind aan zee. Lekker hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is uit Zuidwestelijke richting. Bij jullie is het waarschijnlijk nóg erger.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, valt het nu weer mee, net waren ze nog ranzig.Toestand.
wat knalerwten, misschien dat ik er wat knalspruiten van maakquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je nog goede shit dit jaar? Paar cobra's?
Ja je lult, maar geeft nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ander onderwerp maar dan.
Geen rookbommetjes?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat knalerwten, misschien dat ik er wat knalspruiten van maak
Oh ik zag je even nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergeleken met mij valt het wel mee.
Geen sterretjes dit jaar?quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
wat knalerwten, misschien dat ik er wat knalspruiten van maak
Krijg de tufus Antonquote:
Ja diequote:Op zaterdag 30 december 2017 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die, die ken ik nog wel. Van de zweefkut Andrea toch?
Nou hij was oud maar nu heel doodquote:
Ik heb zijn kaart in mijn email gekregen staat in dit topicUTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #26quote:
Oh joh, is al even, dacht vandaag.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zijn kaart in mijn email gekregen staat in dit topicUTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #26
DKUp is er nog steeds wat van streek van.quote:Op zaterdag 30 december 2017 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh joh, is al even, dacht vandaag.
Chufi.quote:Op zondag 31 december 2017 00:00 schreef chufi het volgende:
Das al weer een tijdje terug.. Helaas never de Hummer
Je wilde toch weten hoe oud hij was. Nou voilaquote:Op zaterdag 30 december 2017 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh joh, is al even, dacht vandaag.
Schijnbaar, hij had ook gewoon hallo kennen zeggen.quote:Op zondag 31 december 2017 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
DKUp is er nog steeds wat van streek van.
Klopt, dank je wel.quote:Op zondag 31 december 2017 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wilde toch weten hoe oud hij was. Nou voila
Jaquote:Op zondag 31 december 2017 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dank je wel.
Hij heeft een mooie leeftijd bereikt.
Ja vreselijkquote:
Mooi zo, hier inmiddels ook weer. Was een tijdje erg slecht in mijn hoofd. Maar goede pillen nu.quote:
Hé Chocoquote:Op zondag 31 december 2017 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon hallo zeggen.
Maar gecondoleerd nog hoor.
Krijg de tyfes is leukerquote:Op zondag 31 december 2017 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon hallo zeggen.
Maar gecondoleerd nog hoor.
Nou ja hopen dat dat de boel weer normaliseert...quote:Op zondag 31 december 2017 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo, hier inmiddels ook weer. Was een tijdje erg slecht in mijn hoofd. Maar goede pillen nu.
Jawel, ze helpen, dus gaat weer beter.quote:Op zondag 31 december 2017 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja hopen dat dat de boel weer normaliseert...
Chocoquote:
Ik geloof van wel.quote:Op zondag 31 december 2017 00:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
ChocoBen je weer een chocofontein in de sc aan het gieten?
Nee hoor, ik vind het helemaal leuk om jullie weer te zien. Hoe meer hoe beter.quote:Op zondag 31 december 2017 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt je niet gek van iedereen die je nu overvalt met ???
Loop niet te hard van stapel en doe rustig aanquote:Op zondag 31 december 2017 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het helemaal leuk om jullie weer te zien. Hoe meer hoe beter.
Ja het is niet elke drie secondenquote:Op zondag 31 december 2017 00:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik geloof van wel.En dan ben ik nog wel iets rustiger geworden, weinig van te merken nu.
![]()
Maar zo gezellie met jullie allemaal.Lekker kletsen weer.
Kerstpakketquote:Op zondag 31 december 2017 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
Rode wijn is best wel vies, maar ja, gratis is gratis, proost mensjes.
Zal ik proberen te doen.quote:Op zondag 31 december 2017 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Loop niet te hard van stapel en doe rustig aan
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 31 december 2017 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal ik proberen te doen.![]()
Ik moet alleen weer wat vaker langskomen hier. Ik ben veel te lang weg geweest. Geen idee hoe lang eigenlijk.
Wat voor jou goed aanvoelt. Mijn tempo zal er zo wel uitgaan met de wijn.quote:Op zondag 31 december 2017 00:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja het is niet elke drie seconden![]()
Ik ben niet zo spraakzaam maar ga mij best doen
Ik zit aan een (even lezen) cuvee er zitten bubbles in Oh ook kerstpakket btwquote:Op zondag 31 december 2017 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, 2 flessen. Fles 1 is net open gegaan.
Ik ben halfgaar van een dagje Rijks en bezoek aan moederquote:Op zondag 31 december 2017 00:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat voor jou goed aanvoelt. Mijn tempo zal er zo wel uitgaan met de wijn.![]()
Of juist niet.
Nog een paar en dan is het cluppie weer compleet, alleen zijn Joezi, Scrut en Recce gevlucht volgens mij.quote:Op zondag 31 december 2017 00:17 schreef Voxs het volgende:
True that, het is leuk weer mensen te zien verschijnen ( of zelf te verschijnen)
Jij hierquote:
Bubbels in drank is wel lekker, ik drink tegenwoordig ook canei. Is ook goed te drinken.quote:Op zondag 31 december 2017 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit aan een (even lezen) cuvee er zitten bubbles in Oh ook kerstpakket btw
Liesje is er al!quote:Op zondag 31 december 2017 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog een paar en dan is het cluppie weer compleet, alleen zijn Joezi, Scrut en Recce gevlucht volgens mij.Die moeten wel terugkomen natuurlijk dan.
Leuk. Ben ik volgens mij nog nooit geweest. En bezoekjes aan moeders zijn altijd fijn. Voor de mensen die dat nog kennen natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2017 00:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben halfgaar van een dagje Rijks en bezoek aan moeder
Die zijn hier altijd wel en nu met staart tussen de benen wegquote:Op zondag 31 december 2017 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog een paar en dan is het cluppie weer compleet, alleen zijn Joezi, Scrut en Recce gevlucht volgens mij.Die moeten wel terugkomen natuurlijk dan.
Ja en dan gaat de doos open en spring ik eruit. Teleurstelling alom.quote:Op zondag 31 december 2017 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hierZit je ook in het kerstpakket
Wie weet komen ze zo weer.quote:Op zondag 31 december 2017 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn hier altijd wel en nu met staart tussen de benen weg
Gadverdamme Caneiquote:Op zondag 31 december 2017 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bubbels in drank is wel lekker, ik drink tegenwoordig ook canei. Is ook goed te drinken.
Jeej kerstpakketen.
Gezellie hoor, nu isax en pezu en ygritte en paro en en en oh mo ook en ik vergeet er vast nog wel een aantal.quote:Op zondag 31 december 2017 00:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Liesje is er al!Nog een heleboel eigenlijk nog
Doe niet zo dom zeg. JOEHOEquote:Op zondag 31 december 2017 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat de doos open en spring ik eruit. Teleurstelling alom.
Deze staat in mijn AT en zag toevallig de post van Choco.
Ja best nog wat!quote:Op zondag 31 december 2017 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezellie hoor, nu isax en pezu en ygritte en paro en en en oh mo ook en ik vergeet er vast nog wel een aantal.
Is het ook, mijn eerste is het, blij dat zij er nog is! Rijks was druk, maar mooi en moet er nog eens heen, want te weinig gezien.quote:Op zondag 31 december 2017 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk. Ben ik volgens mij nog nooit geweest. En bezoekjes aan moeders zijn altijd fijn. Voor de mensen die dat nog kennen natuurlijk.
Ik ben niet teleurgesteld hoor, heel leuk je weer te zien.quote:Op zondag 31 december 2017 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dan gaat de doos open en spring ik eruit. Teleurstelling alom.
Deze staat in mijn AT en zag toevallig de post van Choco.
Het is nog niet eens oudejaarsavond. Dat was best wel gezellig soms met die zolder autisten hierquote:
Tief op met je alcohol vrijquote:
Lijkt me ook mooi, wie weet ga ik wel eens. Maar voorlopig niet iig.quote:Op zondag 31 december 2017 00:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is het ook, mijn eerste is het, blij dat zij er nog is! Rijks was druk, maar mooi en moet er nog eens heen, want te weinig gezien.
Ja! Wellicht dit jaar ook weer.quote:Op zondag 31 december 2017 00:25 schreef Soury het volgende:
H
[..]
Het is nog niet eens oudejaarsavond. Dat was best wel gezellig soms met die zolder autisten hier
Ik heb de gedachte eraan opgetieft! Maar als ik moet rijden dan geen alcohol.quote:
Liever een frika. Doe jij maar ff dan, oh wacht, Gizmo en Punk deden dat meestal.quote:Op zondag 31 december 2017 00:27 schreef chufi het volgende:
Is er al iemand bitterballen aan het bakken?
hm daar heb je een punt.quote:Op zondag 31 december 2017 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet wel alcohol in zitten anders ken ik net zo goed water drinken.
Ik dacht laat ik in 2017 nog eens een kijkje in de SC nemen.quote:
Di zitten nog hiernaast vermoed ikquote:Op zondag 31 december 2017 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Liever een frika. Doe jij maar ff dan, oh wacht, Gizmo en Punk deden dat meestal.
Net op tijd nog.quote:Op zondag 31 december 2017 00:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik in 2017 nog eens een kijkje in de SC nemen.
Jaquote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 31 december 2017 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Liever een frika. Doe jij maar ff dan, oh wacht, Gizmo en Punk deden dat meestal.
Check ff een paar posten boven je.quote:Op zondag 31 december 2017 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien komen ze ook nog langs, ken ik dat gelijk zien.
Nee, kan je niet, ik ben undercover...quote:Op zondag 31 december 2017 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gizmo met assortiquote:Op zondag 31 december 2017 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is zo voorbij.quote:
Lekker, dan tast ik maar toe.quote:Op zondag 31 december 2017 00:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Eetsmakelijk.![]()
[ afbeelding ]
Gizmoquote:Op zondag 31 december 2017 00:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Eetsmakelijk.![]()
[ afbeelding ]
Jip nog blauw. Leuk hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 00:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, kan je niet, ik ben undercover...
Hoi Choco!quote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip nog blauw. Leuk hoor.Punkie en Gizmo
![]()
![]()
Tast toe. :0quote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Zag dat er hier een lekkere vette bek geserveerd werd.
quote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Zag dat er hier een lekkere vette bek geserveerd werd.
Neuh geen wilde plannen. Gewoon gezellig met manlief het oudejaar uitwuiven en samen het nieuwe jaar verwelkomen.quote:Op zondag 31 december 2017 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is zo voorbij.Misschien ook wel wilde plannen voor morgen dat je geen tijd heb om te posten meer en dan ben je dus wel op tijd. Of zoiets.
Gezien. Lukt het nog om de COS te temmen? Of is dat nog steeds hopeloos?quote:Op zondag 31 december 2017 00:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Check ff een paar posten boven je.
Hai Choco.
Hebben Gizmo en Punk alweer teveel gedronken dat ze blauw zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip nog blauw. Leuk hoor.Punkie en Gizmo
![]()
![]()
Gaat meestal zijn gangetje.quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezien. Lukt het nog om de COS te temmen? Of is dat nog steeds hopeloos?
Er kan nog meer bij!quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Hebben Gizmo en Punk alweer teveel gedronken dat ze blauw zijn.
Ik post er zelden meer dat scheeltquote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezien. Lukt het nog om de COS te temmen? Of is dat nog steeds hopeloos?
frika voor nuquote:Op zondag 31 december 2017 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammie, welke neem jij? Oh ja, bitterballen.
Gezellig is altijd goed. Mooi zo.quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Neuh geen wilde plannen. Gewoon gezellig met manlief het oudejaar uitwuiven en samen het nieuwe jaar verwelkomen.
Blauw is dan ook geen kleur, maar een toestand.quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk het, ik inmiddels ook geloof ik. Wijn begint zijn werk te doen.quote:Op zondag 31 december 2017 00:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Ook geen oliebollen?quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik skip het dit jaar, trek het niet.
quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Iemand nog een broodje hamburger?
[ afbeelding ]
En als ik weer in de top posters sta van deze maand ga ik bij Danny klagen. Serieus en krijg jij een ban aan je broek. Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Gewoon zoveel moglijk genieten van het leven.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezellig is altijd goed. Mooi zo.
Nou voor een klein broodje heb ik nog wel ruimte.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 december 2017 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
En als ik weer in de top posters sta van deze maand ga ik bij Danny klagen. Serieus en krijg jij een ban aan je broek. Zo ben ik dan ook wel weer
En zo hebben we eigenlijk die hele kutdagen doorgebracht. Lekker relaxed.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezellig is altijd goed. Mooi zo.
Zit ook frika tussen. Wat een joekel zeg.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat ronde ding bovenop?quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 december 2017 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, Maar die vond ik sowieso al nooit geweldig.
Dat zeker. Dat is wel belangrijk.quote:Op zondag 31 december 2017 00:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Gewoon zoveel moglijk genieten van het leven.
Dan zijn het mini-broodjes..een ui? Of een gehaktbal?quote:
Gepofte aardappel.quote:Op zondag 31 december 2017 00:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan zijn het mini-broodjes..een ui? Of een gehaktbal?
quote:
Hier ook rustig aan gedaan, geen gestress, alleen moet ik morgen wel veel oliebollen bakken, maar ik was niet van plan om te stressen, als het niet lukt, ook prima.quote:Op zondag 31 december 2017 00:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En zo hebben we eigenlijk die hele kutdagen doorgebracht. Lekker relaxed.
Wakkere Scrut! Uiteraard!quote:
Lijkt mij een mislukte berenklauw.quote:
Lijkt er wel op, als ik die flesjes Heinz er naast zie.quote:Op zondag 31 december 2017 00:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan zijn het mini-broodjes..een ui? Of een gehaktbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |