Die zijn door al die Heineken vergeten dat die al dood isquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Marketing technisch wel handig, sommige mensen denken dan die ouwe te zien
Godverquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn door al die Heineken vergeten dat die al dood is
Nee de lapo was van mij Kut ursersquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Souryyyyyyyyy, hoest met mijn zuurpruimpje? Al wat zoeter?
Maar fijn je weer te zien chockquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Souryyyyyyyyy, hoest met mijn zuurpruimpje? Al wat zoeter?
Duurde te lang, ouwe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de lapo was van mij Kut ursers
Stomme scrut ook, beetje jouw lapo pikkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de lapo was van mij Kut ursers
Ja de krullenquote:
Best aardig gedaan ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:13 schreef Joezi het volgende:
Kenny Rogers heeft dit nummer nog gecoverd
wat vier jij precies?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Soury het volgende:
Afijn ik ben van de feestdagen af. Al het familie gedoe is over. Heerlijk overmorgen is het weer normaal[ afbeelding ]
Wij gaan hier gewoon door hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Soury het volgende:
Afijn ik ben van de feestdagen af. Al het familie gedoe is over. Heerlijk overmorgen is het weer normaal[ afbeelding ]
Jij bent altijd welkom, net zo als ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank, ik vind het fijn om jou/jullie ook weer te zien. Veels te lang geleden.
Eigenlijk niks dit jaar. Ik heb afgezegdquote:
Hier nog iets langer want kerstvakantie, maar het is bijna voorbij ja die feestdagen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:17 schreef Soury het volgende:
Ahw enquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom, net zo als ik
Kinderenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier nog iets langer want kerstvakantie, maar het is bijna voorbij ja die feestdagen.
Ik was uitgenodigd bij mijn zus. Drie kinderen en inmiddels zes kleinkinderen. Nee dank je very very mutchquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
Er was een tijd dat je daar anders over dacht.![]()
Gelukkig is dat lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |