Doe rustig jongen.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dit een sneer richting PSVCL?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens kijk ik even niet meer.Rip grote gozer waar ik de naam van kwijt ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de rust zelve. Achteroverhangend, maar nu kom ik overeind om een biertje te pakkenquote:
Ik hoop (en dit meen ik, ik troll niet eens) dat Phil afsluit met een WKquote:
John Coffeyquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rip grote gozer waar ik de naam van kwijt ben.
Waarom schrijven ze coop maar zeggen ze coöp?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop (en dit meen ik, ik troll niet eens) dat Phil afsluit met een WK
Je mening is fout.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop (en dit meen ik, ik troll niet eens) dat Phil afsluit met een WK
Heeft die al gewonnen van Cross dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Teler op maar 97 gem. Hopelijk haalt Mike overmorgen 110+
Lol ik dacht dat het altijd coop was zoals koopquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Waarom schrijven ze coop maar zeggen ze coöp?
Ik word daar vies mad van.
(Ik bedoel met die spoiler) (Ik ben daar niet van gediend)quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve. Achteroverhangend, maar nu kom ik overeind om een biertje te pakken
quote:
Verdoriequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Michael Clarke Duncan + Tom Hanksquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ook, maar bedoel in het echt. Michael Clarke Duncan.
Hahaquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Grifte het volgende:
Ben blij als dit WK weer voorbij is, geen klote reclames meer
Woon je in Staphorst ja?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef franklop het volgende:
Bier in de aanbieding bij de Appie! Morgen maar halen
O nee wacht
maik de boer?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:10 schreef VASND het volgende:
Ik hoop dat ik Maik en kros zo uit elkaar kan halen op tv
Pedofiel toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ook, maar bedoel in het echt. Michael Clarke Duncan.
Drank80 lacht hieromquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Gal & Gal altijd met hun prettig weekend.![]()
Alsof er doordeweeks niet gezopen wordt.
beetje steeln, beetje zuipn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Gal & Gal altijd met hun prettig weekend.![]()
Alsof er doordeweeks niet gezopen wordt.
Mot dat nou?quote:
Tom Hanks soberzo goed duo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Michael Clarke Duncan + Tom Hanks
Gouden Duo.
Zo erg is het niet. Maar de SGP-CU en CDA zijn hier wel de grootste partijenquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woon je in Staphorst ja?
Watquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef franklop het volgende:
Bier in de aanbieding bij de Appie! Morgen maar halen
O nee wacht
Iewl neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |