Mwah, spijt. Iedereen doet domme dingen, maar daar leer je ook weer van. Heeft niet zoveel zin om er echt spijt van te hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Laat ik, zo vlak voor de laatste dag van het jaar, eens wat vragen aan mijn mede-FOKkers.
Hebben jullie ergens spijt van wbt 2017?
Ja de "Drumsolo" die gewoon een Phil isquote:
wij nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik was iets anders doen en nu heb ik Pokemon gemist![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, als je dit topic zag welquote:
Nou samen met Bring me to Life toch echt hun bekendste nummer hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het niks vind, maar ik ben oprecht verbaasd dat het zo hoog staat. Zo bekend is het nu ook weer niet, toch?
Kan er niet genoeg van krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat wel heel Phil Collins in de Top 2000 he, is nu wel weer mooi geweest
ja precies, en ik had ook wat vaker op FOk! kunnen posten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had je zomaar kunnen doen in theorie
ik heb er niets aan gemist, knul met zn tshirt in het cafe zou het wel gemist hebben als hij het niet had gehoord denk ikquote:
neuj hoorquote:
Hoe zien jullie welke nummer welk uur komt?quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kuttijden er komen 3 nummers van mijn stemlijst voorbij dat uur
Dagoduck heeft geen ziel.quote:
Ze hebben trouwens eind maart een concert in Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou samen met Bring me to Life toch echt hun bekendste nummer hoor.
'Iets anders doen'quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:10 schreef Guanabana het volgende:
Ik was iets anders doen en nu heb ik Pokemon gemist![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben we een OP voor hequote:Op zaterdag 30 december 2017 22:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe zien jullie welke nummer welk uur komt?
Op http://www.nporadio2.nl/top2000 staat het niet
dat had je ook zomaar kunnen doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja precies, en ik had ook wat vaker op FOk! kunnen posten.
Goede!quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:11 schreef Koen66 het volgende:
Staat het origineel van Mariah er ook in?
Dat ik niet milder was voor degenen die meer mildheid verdienden. Eisen die je aan jezelf stelt hoef je niet noodzakelijk altijd op anderen te projecteren.quote:Op zaterdag 30 december 2017 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
Laat ik, zo vlak voor de laatste dag van het jaar, eens wat vragen aan mijn mede-FOKkers.
Hebben jullie ergens spijt van wbt 2017?
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2017.pdfquote:Op zaterdag 30 december 2017 22:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe zien jullie welke nummer welk uur komt?
Op http://www.nporadio2.nl/top2000 staat het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |