SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
ik slinger meestal later de laptop ook wel aanquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met de telefoon is dit topic niet bij te houden. Ik ga zo wel op de bank zitten met de laptop. Ik krijg een zere kont op de stoel.
Ik 2xquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
5 keer live gezien en still counting (Hopelijk)
Haha heel.herkenbaar!quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind mezelf al vermoeiend, kun je nagaan iemand anders erbij.
EN dan zijn uitspraak Laila terwijl Eric toch duidelijk Leela zingtquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:34 schreef Isorden het volgende:
Jezus Stefan, wat een lulverhaal, en dan nog dwars door de intro
En van Bob Marleyquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Eric Clapton is toch gewoon iemand die nummers J.J. Cale speelt en meer niet?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont had ooit een zoon.....
Maar die stierf op dezelfde manier zoals het kind van Clapton stierf.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit het raam laten vallen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Van een wolkenkrabberquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uit het raam laten vallen toch?
Oh ik ben gewoon een vrij relaxte jongen en ik heb alleen maar meiden gehad die boos op mij worden omdat ik bijvoorbeeld over mijn vrienden met haar heb gepraat, zonder iets persoonlijks te vertellen over haarquote:
#METOOquote:
Cocaïne vind ik wel veel beter van Claptonquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik slinger meestal later de laptop ook wel aan
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:36 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Cocaïne vind ik wel veel beter van Clapton
Hij houdt ook erg van Witte roomquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |