Tot morgenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef djenneke het volgende:
Ik ga even lekker een filmpje kijken. Tot morgen lieve mensen
Ik wil niet weten wat je dagelijks met je kat doetquote:
Omdat ze er geen les in nemen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef Isorden het volgende:
Waarom spelen zoveel mensen zo slecht/raar luchtgitaar?
Rond etenstijd was het de eerste paar dagen behoorlijk rustig ja, maar dat werd gecompenseerd door hele drukke middagenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb zelfs wel een paar keer het idee gehad dat het erg rustig was.
Tot morgenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef djenneke het volgende:
dat woord wil ik eigenlijk liever niet meer horen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan was de cursus nog leuker, eigenlijk...
Ja, dat heb ik elke nacht rond 3 uur als er een stuk of 4, 5 mensen over zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iets met Nederland en smakeloosquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom wordt dit soort muziek niet meer echt gehoord nowadays![]()
![]()
Mis je pokemonquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef djenneke het volgende:
Ja, dat begrijp ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die heeft denk ik wel even wat anders aan haar hoofd...
Ik was een keer om kwart voor zes wakker en toen zat MadMaster al een uur in zijn eentje te posten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar 90% daar heeft em beet alsof ze nog nooit een gitaar hebben gezienquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Omdat ze er in het echt ook niks van kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |