Die heb ik alweer een tijd niet gezien in dit topic.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Straks komt Sylvana, denk erom!
Ik vind dat aanpassen van topictitels sowieso wel treurigquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh nee, die was er helegaar niet. Nizno dan I guess.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef djenneke het volgende:
Ik ga even lekker een filmpje kijken. Tot morgen lieve mensen
ik heb zelfs wel een paar keer het idee gehad dat het erg rustig was.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:20 schreef Fred_B het volgende:
225 topics al. En dan waren er gevoelsmatig nog genoeg rustige momenten.
Dan was de cursus nog leuker, eigenlijk...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
zit je dan zonder broekje te kijken naar al die droefheid...
Ik vind dat ook overbodig, maar om dan meteen weg te gaan is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind dat aanpassen van topictitels sowieso wel treurigMaar wel een beetje overdreven om dan meteen helemaal weg te gaan ja.
Wil je geen Peter Fox of Joe Cocker horen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef djenneke het volgende:
Die had wat privé omstandigheden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik alweer een tijd niet gezien in dit topic.
Die heeft denk ik wel even wat anders aan haar hoofd...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef djenneke het volgende:
Omdat ze er in het echt ook niks van kunnenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef Isorden het volgende:
Waarom spelen zoveel mensen zo slecht/raar luchtgitaar?
Het ging toch niet goed met haar oma volgens mijquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je er veel van geleerd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan was de cursus nog leuker, eigenlijk...
Hoe vaak ga je dat nog zeggen? Voel je je nu beter ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:20 schreef PippenScottie het volgende:
Die Metallica wannabees in het cafe.. Wat een droefheid...
Rare keuze, maar...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef djenneke het volgende:
tot laterquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:21 schreef djenneke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |