#RADIOquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:14 schreef Isorden het volgende:
Het ergste is.... WAAROM KEN IK DIE FUCKING TEKST UIT MN HOOFD
Neuh, geloof ik niet, dan was dit Modern Talking geweestquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Als dit in 1980 was gemaakt door een Amerikaanse of Britse band had iedereen dit fantastisch gevonden.
Stiekem vind je dit leukquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:14 schreef Isorden het volgende:
Heb mijn broek maar weer aangetrokken inderdaad.quote:
Hij heeft gewoon een levenquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Druk met andere dingenhij was er vanavond nog wel even.
ILLUMINATI INDOCTRINATIE!quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:14 schreef Isorden het volgende:
Als Lionel Messi niet geboren werd, nou wat dan? WAT DAN? ALS DAN?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dit toch steeds
Nee
Bands in die tijd zouden het niet in hun hoofd halen zoiets te maken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Als dit in 1980 was gemaakt door een Amerikaanse of Britse band had iedereen dit fantastisch gevonden.
Nou is het ook niet de meest ingewikkelde diepzinnige tekstquote:
Omdat het waar is. Kensington wordt vooral gehaat omdat het redelijk nieuw én ook nog eens van Nederlandse bodem is, en dan is het cool om te haten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen dit toch steeds
Nee
Welke TT verandering? Heb ik gemist denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel maar volgens mij was ie salty over die TT verandering, geen idee of ie nog terugkomt
ik block mijn agenda vastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |