Of we draaien de volle versie hiervan en skippen de andere?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen niet meteen doorgaan naar The man with the child in his eyes?
nee omdat het matige kwaliteit is. en ze ten onrechte nogal veel en hoog genoteerd staan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdat het waar is. Kensington wordt vooral gehaat omdat het redelijk nieuw én ook nog eens van Nederlandse bodem is, en dan is het cool om te haten.
Yepquote:
Ik vind de versie van Visage beter, die is wel een beetje vaal geworden...quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vind het origineel van de Dire Straits mooier
Ik vind juist het tegenovergestelde. Je moet dit van iedereen goed vinden omdat het Nederlands is. Ik vind er gewoon geen zak aan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdat het waar is. Kensington wordt vooral gehaat omdat het redelijk nieuw én ook nog eens van Nederlandse bodem is, en dan is het cool om te haten.
quote:
Vindt mijn vogel ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is heerlijk van Metallica
Dan zie je het vuurwerk niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga mijn broekje ook uittrekken.
Ik twijfel of ik de gordijnen ook dicht moet doen.
Doe eens gek, wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga mijn broekje ook uittrekken.
Ik twijfel of ik de gordijnen ook dicht moet doen.
Goed zo. Met jou erbij was het nog gezelliger geweest natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |