Zien we ook.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij zien we twee benen, maar wat er tussen haar benen in zit?
Op de laptop is nog beter te zien dat het haar benen zijn en dat het een telefoon is op haar been.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:22 schreef Lienekien het volgende:
Zitten jullie allemaal op een telefoon te turen, of zo?
Als ze haar rechterhand op haar rechterheup heeft, waar zit dat ‘been’ dan aan haar vast?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Op de laptop is nog beter te zien dat het haar benen zijn en dat het een telefoon is op haar been.
Jeetje waarom toch, ze heeft best een mooi gezicht.. Zonde dat ze altijd zo erbij loopt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
Bianca Censori, daar is ze weer.
[ afbeelding ]
Zet zelf je hand op je heup en draai je torso. Het klopt echt wel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze haar rechterhand op haar rechterheup heeft, waar zit dat ‘been’ dan aan haar vast?
Het klopt echt niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zet zelf je hand op je heup en draai je torso. Het klopt echt wel.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het klopt echt niet.
Waarom zou de autogordel dan ergens tussen die benen in vastzitten.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
Het is haar telefoon, die tussen haar dijen ligt, en het ene been zit in de zon en de andere in de schaduw!
Ik heb het niet over de telefoon maar over de autogordel.quote:
Die is bij haar heup en niet tussen haar benen. We gaan er niet uitkomen Lien.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de telefoon maar over de autogordel.
Ik zie echt maar één been. Zal het linkerbeen zijn. Het rechter is dan helemaal aan het zicht onttrokken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die is bij haar heup en niet tussen haar benen. We gaan er niet uitkomen Lien.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij zien we twee benen, maar wat er tussen haar benen in zit?
Oke laatste poging. Volg de gordel bij de telefoon. Door de schaduw is het lastig te zien maar toch zie je daar hoe de gordel verder loopt. Dan zie je dat het richting billen/heup gaat en haar been er niet tussen zit. Door de schaduw en het zwarte middenstuk vertekend het een klein beetje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie echt maar één been. Zal het linkerbeen zijn. Het rechter is dan helemaal aan het zicht onttrokken.
Maar je ziet wel een been.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:17 schreef Deisyy het volgende:
dat rechterbeen zit inderdaad wel heel erg raar
Ah ja, haar telefoon!quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:20 schreef Mrs.Peel het volgende:
Het is haar telefoon, die tussen haar dijen ligt, en het ene been zit in de zon en de andere in de schaduw!
dat wel, maar ik zou eerder denken dat het een middenconsole was in dezelfde kleur als haar leggingquote:
De middenconsole zit toevallig precies op dezelfde hoogte en breedte als haar been en daardoor lijkt het in één lijn door te lopen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat wel, maar ik zou eerder denken dat het een middenconsole was in dezelfde kleur als haar legging
Lijkt een soort huidkleurig siliconen ding te zijn. Of ze heeft een nauwelijks gekleurde tepelhof.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen we het dan nu over de tepelzone hebben? Het lijkt me dat er een plakkker zit? Waarom zien we daar geen rand van?
Ik vond het juist leuk dat we het over haar been/missend been haddenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Kunnen we het dan nu over de tepelzone hebben? Het lijkt me dat er een plakkker zit? Waarom zien we daar geen rand van?
Die tepel is de olifant in de kamer.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vond het juist leuk dat we het over haar been/missend been hadden
Ik wilde net zeggen: hoezo is daar nog geen opmerking over geweest,quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die tepel is de olifant in de kamer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |