Het valt me op dat dit lijkt op de jurk van Dionne Stax eerder in dit topic,quote:
De afwerking is niet van het niveau Taminiau, zeg maar. Bijvoorbeeld dat het patroon van de ringen niet netjes doorloopt in het achterpand. Het ontwerp is ook niet van dat niveau. Ze heeft zoveel betere dingen in de kast.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het valt me op dat dit lijkt op de jurk van Dionne Stax eerder in dit topic,.
Ik ben niet fan van de kleur van Máxima’s jurk, dat vind ik eigenlijk het meest vreselijk. De rest ook niet per se onwijs dan van maar vind het wel heel leuk dat de koningin zoiets draagt,.
Dat ben ik met je eens. Maar ik vind het idee van een koningin met zogenaamd wat stukjes blote huid (bij haar zit er mesh voor maar bij het origineel niet) wel gewoon heel leuk,quote:Op zaterdag 13 november 2021 09:53 schreef loveli het volgende:
[..]
De afwerking is niet van het niveau Taminiau, zeg maar. Bijvoorbeeld dat het patroon van de ringen niet netjes doorloopt in het achterpand. Het ontwerp is ook niet van dat niveau. Ze heeft zoveel betere dingen in de kast.
Ik ben de ultieme zeikerd wat kleding betreft, maar ik vind het ook wel leuk! Luipaardprint vind ik alleen zo ordinair.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hier is niks mis mee, vind ik dan
Ik vind het ook wel geinig. Leuke vrouw om te zien.quote:Op zaterdag 13 november 2021 12:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hier is niks mis mee, vind ik dan
Jurkje is leuk maar die luipaardprint dingen maken het als geheel lelijk.quote:Op zondag 14 november 2021 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben de ultieme zeikerd wat kleding betreft, maar ik vind het ook wel leuk! Luipaardprint vind ik alleen zo ordinair.
Ja die had ze inderdaad beter uit kunnen laten dat ben ik met je eensquote:Op zondag 14 november 2021 13:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jurkje is leuk maar die luipaardprint dingen maken het als geheel lelijk.
Soort van mee eens, als ze dan de mesh in ieder geval strak in de ringen spannen zodat je het niet direct ziet.quote:Op zondag 14 november 2021 08:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar ik vind het idee van een koningin met zogenaamd wat stukjes blote huid (bij haar zit er mesh voor maar bij het origineel niet) wel gewoon heel leuk,.
Ducktape is werkelijk handig voor allesquote:Op maandag 5 december 2022 16:26 schreef SEMTEX het volgende:
Kim K. ze kan het prima hebben, maar als outfit: superlelijk.
[ afbeelding ]
Dat zie ik niet. Die heeft wat mij betreft nog echt hetzelfde gezicht. Alleen haar haar zit natuurlijk heel anders.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Miley Cyrus lijkt ook niet op vroegere zelf. Ik dacht zelfs eerst dat het Gwen Stefani was
Dat pak is wel helemaal Dolly, en zie haar met 76 jaar erin shinenquote:Op maandag 2 januari 2023 14:06 schreef loveli het volgende:
Dolly is Dolly en IDolly, maar deze catsuit.. geen flatteus lijnenspel.
[ afbeelding ]
Miley Cyrus and Dolly Parton Perform "I Love Rock 'n' Roll" | Miley’s New Year’s Eve Party on NBC
De jurk vond ik ook niet zo, misschien word ik oud. Duet is wel awesome.
[ afbeelding ]
Als Miley zingt, prima....als Miley praat gaan me de haren overeind staan van haar stem....er is inderdaad iets aparts aan haar mond 🙄quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:08 schreef loveli het volgende:
Miley heeft ooit haar tanden en bovenlip laten doen, maar dat is alweer jaren geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |