Gelukkig, ben ik niet de enigequote:
Hier zat ik op te wachten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stenders had wel ooit een mooie versie van Zo Stil, die ga ik zo luisteren
Jeetje, wat gek zeg.quote:
We doen alsofquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het topic is pas leeg vanaf namiddag 31 december. Dan hebben we allemaal opeens een leven, echt waar.
Vorig jaar toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft dat er ooit ingestaan dan?
yups, niet weggeweestquote:
Dat klinkt alsof je het zelf niet gelooftquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het topic is pas leeg vanaf namiddag 31 december. Dan hebben we allemaal opeens een leven, echt waar.
Ik las blowenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was even een potje bowlen met vriend en Senna
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Wisten jullie dat Peter de eerste zanger van Genesis
Niet meegekregen.quote:
Gezellig... dat wilden wij ook, maar durven het nog niet aan met Twan. Die heeft begin december een blindedarmontsteking gehad en is geopereerd. Nog maar even rustig aan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik was even een potje bowlen met vriend en Senna
Ik kan wel wat bedenkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, wat gek zeg.
Wat zou ik anders vanavond moeten doen?
Multitasken.quote:
Hoe laat begint dat?quote:
Maar dat houd je graag geheim?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |