Foei!quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:13 schreef Bugno het volgende:
Zit overigens onbeschaamd voor de neus van mijn bezoek te posten
Af en toe beleefd knikken etc.
When the lady smiles is misschien nog wel beter. Maar ik mag alle nummers eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Beter dan Radar Love vind ik.
Sorry, je woorden blijven in het zand niet staan. Wat zei je?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij een vulkaan komt veel meer passie vrij!
Er zijn slechtere momenten om te stoppen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:15 schreef Bos81 het volgende:
En dan te bedenken dat dit bijna de laatste single van Golden Earring was geweest
Ja ik dacht ik doe effe een sentimentele kutpost. Jullie zijn allemaal ontzettend gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel.. gaat volgens mij wel iets beter met Fok!
*vinkt zelf ook maar af..
De russische versiequote:
Nietsquote:Op zaterdag 30 december 2017 20:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat heeft peaceman nu weer gedaan?
She Flies On Strange Wingsquote:
Vanilla Queenquote:
Jammer inderdaad dat dat niet zo bleek, hierna was t wel klaar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:15 schreef Bos81 het volgende:
En dan te bedenken dat dit bijna de laatste single van Golden Earring was geweest
quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sorry, je woorden blijven in het zand niet staan. Wat zei je?
Feel the love broertjequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik doe effe een sentimentele kutpost. Jullie zijn allemaal ontzettend gezellig
Van Morrison - Moondancequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Bruce Springsteen - Dancing in the Dark
David Bowie - Let's Dance
Elton John - Tiny Dancer
Neil Young - Last Dance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |