Ik ga hard, ik ga lekker, ja we doen het allemaalquote:
SAVAGEquote:
Zwolle en Zwolle toch?quote:
Uh, neequote:Op zaterdag 30 december 2017 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja knipt zeker ook graag gitaarsolo's af
Nananananana, ik hoor je niet.quote:
Zij Groningen.quote:
zou wel bijzonder zijn als jij dan vervolgens wel gewoon om 0:00:00 zit te postenquote:
Ja die moet er in inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgend jaar moet Mustapha van Queen de lijst ingestemd worden...
Is de lijst tenminste wat minder wit.
Innuendo is ook een puur genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
Deze is in mijn top 3 van Queen nummers sowieso
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
zou wel bijzonder zijn als jij dan vervolgens wel gewoon om 0:00:00 zit te posten![]()
Ik zie het al voor me. Diaan op FOK!, proberend haar post te timen, terwijl ze ondertussen wordt afgelebberd
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
zou wel bijzonder zijn als jij dan vervolgens wel gewoon om 0:00:00 zit te posten![]()
Ik zie het al voor me. Diaan op FOK!, proberend haar post te timen, terwijl ze ondertussen wordt afgelebberd
Black Sabbath - Black Sabbath mag wel in de lijst trouwens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel artiesten in de Top 2000 hebben hun artiestennaam ook in hun titel staan?
Tja, dames die hard to get spelen ga ik niet hard voor lopen neequote:
Nee idd, jij bent zeker niet zo'n typequote:Op zaterdag 30 december 2017 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand die t opvalt, lekker postcount opkrikken he?
Zou ik nu nooit doen
En The Show must go onquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Innuendo is ook een puur genot
En Breakthru
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |