Ik had hem klaarstaan bij begin solo dus maar even opgestartquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
Nog ruim een minuut Free Bird jongens! Wat een feest
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
TAFKAP DOES NOT APPROVE THE FREE BIRD AFKAP
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb ik ze tenminste niet voor niets gegeven
Echt he, daarom stem ik er ook al een paar jaar niet meer opquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
echt debiel vroeg afgekaptwat een faalversie weer. Elk jaar.
Nu was wel iedereen crystal mad, wel terecht want dit was echt een totale verneuking van een topnummer. Maar ik weet dat het jaarlijks zo gaat, dus ze flikkeren maar lekker op en moeten die free bird in hun REET stekenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahahahaha. Je zou eigenlijk al deze topics uit moeten printen en bundelen.
#zeikopallesquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als krachtige titel ''Zuur''.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
TAFKAP DOES NOT APPROVE THE FREE BIRD AFKAP
[ afbeelding ]
waar het hart van vol is....quote:
Nounou.quote:
lolquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nou ja ik lust ze niet.
Ja ik geloof je, daar kan ik niks mee maar die kapten ze ook raar afquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Overigens herken ik dat gevoel wel, heb ik ook altijd met Bat out of Hell.
Ik ga hem straks nog een keertje draaien, omdat het kan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik had hem klaarstaan bij begin solo dus maar even opgestart
Echt he. Ga weg met Blaf.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef Bugno het volgende:
Afkappen Freebird voor dit
Wel minst kutte van Blaf
Ik geniet al dagen van dit topic, Mex.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu was wel iedereen crystal mad, wel terecht want dit was echt een totale verneuking van een topnummer. Maar ik weet dat het jaarlijks zo gaat, dus ze flikkeren maar lekker op en moeten die free bird in hun REET steken
Zou lezen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahahahaha. Je zou eigenlijk al deze topics uit moeten printen en bundelen.
Voor jou een weet en voor mij een...quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nounou.
Heb jij weleens een kutje van binnen gezien, Laxie?
Ik genoot ook van jouw topic in DRTquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet al dagen van dit topic, Mex.
Begin dan gewoon eerder met de lijst.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:37 schreef MTheBassman het volgende:
Schandalige afkapping, dan draaien ze Blackstar bijvoorbeeld wel de volle tien minuten maar dit niet?
nou nou nou.. waarom nou weer zo grof... : stekenquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu was wel iedereen crystal mad, wel terecht want dit was echt een totale verneuking van een topnummer. Maar ik weet dat het jaarlijks zo gaat, dus ze flikkeren maar lekker op en moeten die free bird in hun REET steken
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Voor jou een weet en voor mij een...
Je hebt een fraai stuk blof gemistquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef Isorden het volgende:
Bij mij is Freebird nu pas afgelopen............
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef BillDauterive het volgende:
Lekker hoor. terecht dat je dit boven Free Bird zet. Nederland is toch niet zo smakeloos
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef BillDauterive het volgende:
Lekker hoor. terecht dat je dit boven Free Bird zet. Nederland is toch niet zo smakeloos
Die was nogal slecht jaquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nounou.
Heb jij weleens een kutje van binnen gezien, Laxie?
Zeeuwse mossel?quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
HIER AAN DE KUT DE ZEEUWSE KUT
Ik schrijf mijn stukjes toch makkelijker met bier erbij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik genoot ook van jouw topic in DRT
Gewoon op 1 zin na het hele nummerquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt een fraai stuk blof gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |