quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intro eraf geknipt, begint goed
Alleen Dust Bowl Dance had ik mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Al had 1 nummer daarvan ook wel volstaan, want ook dat klinkt eigenlijk altijd hetzelfde.
we hebbuh haast jonguhquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intro eraf geknipt, begint goed
Als ome Neil hem bespeeld jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Banjo, het blijft een mooi instrument
ik heb er best wel een hekel aan, net als de steelguitar.. rilquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Banjo, het blijft een mooi instrument
Ja deze moeten jullie allemaal verplicht in volledige versie op 1 januari draaienquote:
Dat heeft Muteford & Cons gestolenquote:
Dan heb je nog wat voor morgen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
De Chinees was lekker. Altijd meer dan je kunt handelen. Je bent na afloop altijd goed gevuld.
Eens maar ik verwacht dat ze die ook nog wel knippenquote:
En dan Jesus to A Child wel iets te lang laten doorkabbelenquote:
Begin maar vastquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:32 schreef ok01 het volgende:
Als de gitaarsolo er ook niet bijzit ga ik janken
Komt goedquote:Op zaterdag 30 december 2017 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja deze moeten jullie allemaal verplicht in volledige versie op 1 januari draaien
quote:Op zaterdag 30 december 2017 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
De Chinees was lekker. Altijd meer dan je kunt handelen. Je bent na afloop altijd goed gevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |