Groove Coverage een jaar of 15 geleden.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]maar ik zie oprecht het verschil niet tussen kitsch en gedoe, of bedoel je dat kitsch meer gaat om pracht, praal en strijkers?
Hier had inderdaad I Am... I Saidquote:
grote flauwekul want verreweg de meeste klachten zijn van voor de legale vuurwerkverkoop en dat is dus illegale handel. Daar ligt dus het probleem.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rapport van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid van afgelopen november.
Natuurlijk duw je het in de illegaliteit maar je kunt meteen optreden op het moment dat je iemand met vuurwerk ziet, want verboden. En ook met legaal vuurwerk krijg je weleens van die kutrotjes naar je gesmeten als je op de fiets zit omdat het zogezegd grappig is.
Nu is vaak voor agenten niet duidelijk en te achterhalen of iets legaal dan wel illegaal is. Gewoon duidelijkheid en professionele vuurwerkshows. Ik vind mezelf redelijk liberaal maar op dit punt redelijk strict.
Goede dag om radio hard aan te zetten en thuis te zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik morgen vrij. Werken op oudjaarsdag ls er veel vuurwerk in de wijk wordt afgestoken is echt niet leuk voor iemand met mijn geluidsprikkelovergevoeligheid
Nooit van gehoord (gelukkigquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groove Coverage een jaar of 15 geleden.
Dat is een anderquote:
Terechte klacht en mee eens maar dan moeten ze maar eens ingrijpen en niet zo soft optredenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
men ergert zich vooral aan het feit dat er al voor oudjaarsdag geknald wordt en die klacht is wel terecht.
ja dat is heel vervelend, maar is dat alleen met rook of ook andere zaken?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb er ook gewoon last van als het drie meter naast me op een terras gebeurt. En dat zeg ik niet om te zeiken, ik kan daar astma-aanvallen van krijgen
Dat was best the pruimen jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prachtige versie van Moonight Shadow oa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |