Alles dat voor morgen 18:00 wordt afgestoken is illegaal, zo moeilijk is dat niet hoor...quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rapport van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid van afgelopen november.
Natuurlijk duw je het in de illegaliteit maar je kunt meteen optreden op het moment dat je iemand met vuurwerk ziet, want verboden. En ook met legaal vuurwerk krijg je weleens van die kutrotjes naar je gesmeten als je op de fiets zit omdat het zogezegd grappig is.
Nu is vaak voor agenten niet duidelijk en te achterhalen of iets legaal dan wel illegaal is. Gewoon duidelijkheid en professionele vuurwerkshows. Ik vind mezelf redelijk liberaal maar op dit punt redelijk strict.
Ik heb er ook gewoon last van als het drie meter naast me op een terras gebeurt. En dat zeg ik niet om te zeiken, ik kan daar astma-aanvallen van krijgenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou al die anti-rook maatregelen die er zijn genomen om te zorgen dat de jeugd minder zou gaan roken hebben tot nu toe niet bepaald het gewenste effect he?! Integendeel...
overigens vind ik wel dat rokers gewoon rekening moeten houden met niet-rokers.
Ruim 3 maanden gestopt. Trotsquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou al die anti-rook maatregelen die er zijn genomen om te zorgen dat de jeugd minder zou gaan roken hebben tot nu toe niet bepaald het gewenste effect he?! Integendeel...
overigens vind ik wel dat rokers gewoon rekening moeten houden met niet-rokers.
Ik heb het met je te doen. Ik vind het zelf ook niet leuk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er meer last van dan Sjefke![]()
Zeker opvallend. Deze hoort er sowieso in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Opvallend: dit nummer staat er pas in sinds 2011. In de hoogtijdagen van Halo of Flies (op plek 11 in 2001, thans op 268) was deze niet in de lijst te vinden.
ik ben voor, het is zoooo triestquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nizno had echt iets in de topicpointer moeten zetten over dat ge'aids' want anders houd je het écht niet tegen...
Maar de volledige versie van Free Bird is wel een vereiste, meer gitaarGenot kun je niet krijgenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja doei. Die beide nummers vind ik tof. Vooral The Cave.
men ergert zich vooral aan het feit dat er al voor oudjaarsdag geknald wordt en die klacht is wel terecht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vuurwerk ergert men zich al jaren aan. Niks ziekte van deze tijd.
Is er een dance versie danquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die danceversie beter, en dat meen ik echt.
Deze man weetquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de volledige versie van Free Bird is wel een vereiste, meer gitaarGenot kun je niet krijgen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ruim 3 maanden gestopt. Trots![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die danceversie beter, en dat meen ik echt.
Mee eens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker opvallend. Deze hoort er sowieso in.
Ik probeer er hier altijd op te letten, is de macht der gewoonte soms maar ik weet dat sommige users het totaal neit waarderen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben voor, het is zoooo triest
Gelukkig ben ik morgen vrij. Werken op oudjaarsdag ls er veel vuurwerk in de wijk wordt afgestoken is echt niet leuk voor iemand met mijn geluidsprikkelovergevoeligheidquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het met je te doen. Ik vind het zelf ook niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |