quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef Zorro het volgende:
JA GODVERDOMME KORTEN ZE HET NOG IN OOK![]()
![]()
![]()
Precies, de milieu overlast van vuurwerk is ook aanzienlijk groter dan bij alcohol, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik werd vanochtend wakker geknald en de hele dag worden de vogeltjes uit onze boom verjaagd door knallen hier achter
Roken zou van mij ook best verboden mogen worden, levert best veel overlast door meeroken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]ja en elke roken wordt wietverslaafde
![]()
![]()
Daar kun je vergif op innemen inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaarlijkse vuurwerkdiscussie
*vinkt
Dat kun je er wel op innemen ja.quote:
Zo heerlijk rustgevend om je nergens aan te ergerenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
mensen ergeren in zijn algemeen zich steeds sneller.... ziekte van deze tijd.
Hoeveel vuurwerk slachtoffers zijn er in Engeland? Daar is vuurwerk voor consumenten verboden.quote:
Nou, vooral het feit dat iedere klager maar een podium schijnt te moeten krijgen is denk ik het probleem. Vroeger zeurden mensen wat in de dorpskroeg en daar hield het ook op...quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
mensen ergeren in zijn algemeen zich steeds sneller.... ziekte van deze tijd.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wat is het verschil tussen kitsch en gedoe? Leg dat eens uit in haarfijn Nederlands terwijl je je spareribs naar binnen werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |