nee dan vergoot je juist de kans op ongelukken door de toename van illegaal vuurwerk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Door t gewoon als geheel te verbieden kan er ook geen discussie ontstaan over de vraag of het legaal of illegaal is en verklein je de kans dat zoiets gebeurt.
After Forever is gewoon beter dan WT. Neemt niet weg dat Enter wel gewoon een erg goed album is, maar AF heeft bij mij ook een streepje voorquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niets mis mee, alhoewel ik After Forever toch echt altijd vele malen beter vond.
Gewoon een maandje geen internet en wel whisk(e)y halen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dacht dat je daar als arme student geen geld voor had?
Jinx het nou nietquote:
Eloise is kitch...dit is uh gedoequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is kitsch in haar puurste vorm. Kan hier niks mee. Hoor dit ook precies 1x per jaar
De overlast van vuurwerk is toch echt vele malen hoger dan die van mensen met alcohol achter het stuur.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, laten we alles verbieden.
Mensen gaan dronken achter het stuur. Totaalverbod voor alcohol aub.
Oh? Zeg dat maar tegen mensen waarvan een geliefde dood is gereden door een dronken bestuurder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind het effect van wat glazen alcohol of een explosief in je handen wel wat anders. Laten we met de juiste maten meten
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gebruikte het 15 jaar geleden al, en ik denk ook niet dat ik het zelf verzonnen heb eigenlijk
Ik heb het ook al vaker gelezen, of dan toch in ieder geval 'sprookjesmetal' wat op hetzelfde neerkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gebruikte het 15 jaar geleden al, en ik denk ook niet dat ik het zelf verzonnen heb eigenlijk
ik werd vanochtend wakker geknald en de hele dag worden de vogeltjes uit onze boom verjaagd door knallen hier achterquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, mensen zullen nog altijd naar Duitsland en Belgie rijden... maar goed, dan kan er ook beter op gecontroleerd en gehandhaafd worden.
Hier in het dorp valt het gelukkig mee tot nu toe. Alleen gisteravond 1 zo'n pot. En net 1 knal.
Hoe meer je verbiedt, hoe meer men op zoek gaat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies bij normaal gebruik is de kans minimaal dat er iets gebeurt. maar anti- vuurwerk mensen grijpen dat allemaal aan tegen vuurwerk.... Terwijl de hoeveelheid illegale vuurwerk alleen maar toeneemt bij een verbod en ook de kans op het aantal slachtoffers toeneemt.
Jaaaquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Restless, zo ongelooflijk mooi
Ja wat is het verschil tussen kitsch en gedoe? Leg dat eens uit in haarfijn Nederlands terwijl je je spareribs naar binnen werkt.quote:
Je hoort mij toch niet zeggen dat t niet erg is. Maar t is nogal een verschil of je een explosief in handen hebt of een paar glazen alcohol.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh? Zeg dat maar tegen mensen waarvan een geliefde dood is gereden door een dronken bestuurder.
Jij dan ook dat het afneemtquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cijfermatige onderbouwing graag voor die laatste stelling
Candles is ook wel genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jaaa
Voor de rest vind ik Enter overigens niet fantastisch
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon vuurwerk is wel een opmaat naar illegaal vuurwerk.
mensen ergeren in zijn algemeen zich steeds sneller.... ziekte van deze tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De overlast van vuurwerk is toch echt vele malen hoger dan die van mensen met alcohol achter het stuur.
Je ziet ook dat steeds meer mensen zich er aan ergeren. Dus ja, er is genoeg draagvlak voor.
Echt hequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]ja en elke roken wordt wietverslaafde
![]()
![]()
En elke wietroker wordt meth-gebruiker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]ja en elke roken wordt wietverslaafde
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |