quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef Zorro het volgende:
JA GODVERDOMME KORTEN ZE HET NOG IN OOK![]()
![]()
![]()
Precies, de milieu overlast van vuurwerk is ook aanzienlijk groter dan bij alcohol, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik werd vanochtend wakker geknald en de hele dag worden de vogeltjes uit onze boom verjaagd door knallen hier achter
Roken zou van mij ook best verboden mogen worden, levert best veel overlast door meeroken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]ja en elke roken wordt wietverslaafde
![]()
![]()
Daar kun je vergif op innemen inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaarlijkse vuurwerkdiscussie
*vinkt
Dat kun je er wel op innemen ja.quote:
Zo heerlijk rustgevend om je nergens aan te ergerenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
mensen ergeren in zijn algemeen zich steeds sneller.... ziekte van deze tijd.
Hoeveel vuurwerk slachtoffers zijn er in Engeland? Daar is vuurwerk voor consumenten verboden.quote:
Nou, vooral het feit dat iedere klager maar een podium schijnt te moeten krijgen is denk ik het probleem. Vroeger zeurden mensen wat in de dorpskroeg en daar hield het ook op...quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja wat is het verschil tussen kitsch en gedoe? Leg dat eens uit in haarfijn Nederlands terwijl je je spareribs naar binnen werkt.
Vuurwerk ergert men zich al jaren aan. Niks ziekte van deze tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:
ze moeten voor Wout net zoals bij de Jostiband kleurtjes plakken op de schuifjes en knoppen in de studioquote:
of ze gingen op een kistje op straat staan te orerenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, vooral het feit dat iedere klager maar een podium schijnt te moeten krijgen is denk ik het probleem. Vroeger zeurden mensen wat in de dorpskroeg en daar hield het ook op...
Je hebt mensen die niet met drank om kunnen gaan en mensen die niet met vuurwerk kunnen omgaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind het effect van wat glazen alcohol of een explosief in je handen wel wat anders. Laten we met de juiste maten meten
Rapport van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid van afgelopen november.quote:
nou al die anti-rook maatregelen die er zijn genomen om te zorgen dat de jeugd minder zou gaan roken hebben tot nu toe niet bepaald het gewenste effect he?! Integendeel...quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roken zou van mij ook best verboden mogen worden, levert best veel overlast door meeroken.
Blof en Mumford & Sons mogen ze sowieso wel skippen eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:22 schreef Isorden het volgende:
Ik stel trouwens voor dat we de nummers vlak voor en vlak na Freebird volgend uur inkorten zodat ie helemaal gedraait kan worden
Ik heb er meer last van dan Sjefkequote:Op zaterdag 30 december 2017 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Vuurwerk is alleen genot voor mensen. De rest van de wereld heeft er last van. Pure hedonisme om vuurwerk af te steken.
Ja doei. Die beide nummers vind ik tof. Vooral The Cave.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:22 schreef Isorden het volgende:
Ik stel trouwens voor dat we de nummers vlak voor en vlak na Freebird volgend uur inkorten zodat ie helemaal gedraait kan worden
eens.. nu heb je facebook daarvoor.. lekker schreeuwen in hoofdletters..quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, vooral het feit dat iedere klager maar een podium schijnt te moeten krijgen is denk ik het probleem. Vroeger zeurden mensen wat in de dorpskroeg en daar hield het ook op...
Ditquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt mensen die niet met drank om kunnen gaan en mensen die niet met vuurwerk kunnen omgaan.
Laten we wel een beetje eigen verantwoordelijkheid behouden in deze rubbertegelmaatschappij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |