quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:54 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger wilde ik altijd Slash zijn.
Stiekem wil ik dat nog steeds.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:54 schreef Gretzl het volgende:
Sorry GnR kan ik in de meeste gevallen echt niet aanhoren, radio moet even uit.
Ik was hem met carnavalquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:54 schreef PippenScottie het volgende:
Vroeger wilde ik altijd Slash zijn.
Stiekem wil ik dat nog steeds.
Daar kan ik me echt niets bij voorstellen, het lukt me gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
Guns n Roses schijnen live ook weer helemaal goed te zijn tegenwoordig.
Was erg fijn in t goffertpark ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
Kan ik uit eerste hand bevestigen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:55 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:56 schreef PippenScottie het volgende:
Is die kale de beroemde Iron Maiden man?
Het lijkt ook alsof zijn luchtgitaar een half leeggelopen opblaasgitaar is.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:55 schreef Cee het volgende:
Het lijkt toch wel steeds alsof die Iron Maidenman met zijn navel aan het fappen is.
En dat Angus Young nog ff kwam meespelen was helemaal feestquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kan ik uit eerste hand bevestigen.
3 uur en 22 minuten genot in het Goffertpark
Ik wilde net tikken 'het lijkt wel alsof 'ie klaar komt'.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:55 schreef Cee het volgende:
Het lijkt toch wel steeds alsof die Iron Maidenman met zijn navel aan het fappen is.
Ik wilde net zeggen dat de vriend van een vriendin van me als hem verkleed was met carnaval en nog eens heel erg op hem leek.quote:
Hij komt ook klaar, van de geweldige muziekquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik wilde net tikken 'het lijkt wel alsof 'ie klaar komt'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |