is het decentraal?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef sniel123 het volgende:
Kan niet wachten tot https://rai.exchange live gaat en bitgrail zn faillissement aan kan gaan vragen.
In ieder geval geen kraken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:52 schreef DeLoet het volgende:
Welke exchange is aan te raden? bittrex accepteert al een tijd geen nieuwe registraties
Nice. Wie maakt ff een centraal VEN topic? Staat nogal wat te gebeuren in 2018..quote:
Nog 2 dagen!quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:45 schreef sniel123 het volgende:
Kan niet wachten tot https://rai.exchange live gaat en bitgrail zn faillissement aan kan gaan vragen.
Waarom?quote:Op zaterdag 30 december 2017 20:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nice. Wie maakt ff een centraal VEN topic? Staat nogal wat te gebeuren in 2018..
binancequote:Op zaterdag 30 december 2017 20:52 schreef DeLoet het volgende:
Welke exchange is aan te raden? bittrex accepteert al een tijd geen nieuwe registraties
Gewoon doen joh, wat kan er nou misgaan. All-in op XRB.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:05 schreef Chaes het volgende:
Mijn pa heeft me gevraagd of ik eventueel een deel van zijn spaargeld wil investeren in crypto. Enerzijds zou ik het graag voor hem willen doen omdat het zeker wat kan opleveren mits je geen domme keuzes maakt. Anderzijds vind ik het wel een redelijke verantwoordelijkheid voor mezelf om een deel van zijn spaargeld te gebruiken hiervoor. Natuurlijk, het kan veel meer opleveren dan rendement uit bijv. Rabobank certificaten of de 0.05% spaarrente, maar de cryptomarkt is zo ontzettend volatiel en bovendien zijn hacks geen uitzondering. Daarnaast ben ik vergeleken met de meesten hier pas een beginneling (al leer ik elke dag veel bij).
Wat zouden jullie adviseren?
Universaquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:05 schreef Chaes het volgende:
Mijn pa heeft me gevraagd of ik eventueel een deel van zijn spaargeld wil investeren in crypto. Enerzijds zou ik het graag voor hem willen doen omdat het zeker wat kan opleveren mits je geen domme keuzes maakt. Anderzijds vind ik het wel een redelijke verantwoordelijkheid voor mezelf om een deel van zijn spaargeld te gebruiken hiervoor. Natuurlijk, het kan veel meer opleveren dan rendement uit bijv. Rabobank certificaten of de 0.05% spaarrente, maar de cryptomarkt is zo ontzettend volatiel en bovendien zijn hacks geen uitzondering. Daarnaast ben ik vergeleken met de meesten hier pas een beginneling (al leer ik elke dag veel bij).
Ik zou al zijn centen in Geertcoin steken!quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:05 schreef Chaes het volgende:
die laat inderdaad een mooie stabiele stijging zienquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:06 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik zou al zijn centen in Geertcoin steken!
Mooie marketcap welquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:06 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ik zou al zijn centen in Geertcoin steken!
Ja maar dat betekent niet dat je je geld opzij moet zetten voor wanneer het wel op de beurs komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |