Ex vriend nu?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef houdjemond het volgende:
Vriendlief zong mee met Blof. Brb even iemand ten huwelijk vragen
Uitmaken bedoel jequote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef houdjemond het volgende:
En Bløf natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer, ik was even de was opruimen. Vervelende huishoudelijke taken altijd. Leidt af van waar het werkelijk om draait in het leven.
(dit topic)
De buurman? Dat zou wel een statement zijn zegquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef houdjemond het volgende:
Onterven die hapquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef houdjemond het volgende:
dat geeft niks. we hebben allemaal zo onze problemen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb jaren terug via Tom Blomberg een persoonlijk briefje aan mij geschreven van Ruud gekregen.
Het ligt ergens boven. Vind hem al jaren leuk![]()
Heeft vast een sidekick van hem geschreven, want zelf doet die fucking weinig in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Persefoneia het volgende:
Ik heb jaren terug via Tom Blomberg een persoonlijk briefje aan mij geschreven van Ruud gekregen.
Dus je kan zometeen weer gaan dwijlen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Persefoneia het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef MTheBassman het volgende:
Die zanger moet nooit meer zingen
Is dat een zanger?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef MTheBassman het volgende:
Die zanger moet nooit meer falsetto zingen
Hou toch eens je kop!quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef essnhills het volgende:
Lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef, ga nou meeeeeeeeeeee
en omarm me omarm mee
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef Bugno het volgende:
Pascal met falsetto is wel de ergste vorm van aids.
MTheBassmanquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef MTheBassman het volgende:
Die zanger moet nooit meer falsetto zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |