Ik hou er niet van als ik mn mond moet houdenquote:
nee jij wel? Ook met je tetten onder het bier?quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heeft Silke nou al 3 dgn hetzelfde gouden glitterjurkje aan?
Ab Normaal het kutkonijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef MTheBassman het volgende:
Heb niks met de Achterhoek en (ab)Normaal enzo maar dit rockt wel lekker
Ik klaag nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
alsof je daar naar zou luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als ik mn mond moet houden
Je zou bijna denken dat hij dit zingtquote:
Wel al 3 dagen haar rode kanten slipje, weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Vraag me niet waarom maar bij Normaal moet altijd met bier gegooid worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee jij wel? Ook met je tetten onder het bier?
Sexyquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel al 3 dagen haar rode kanten slipje, weet ik uit ervaring
gatverdamme!quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bennie Jolink schijnt een drinker te zijn, niet doorvertellen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij dit zingt
Slipje was nog wit drie dagen terugquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vragenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:22 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar bij Normaal moet altijd met bier gegooid worden.
Niet echt neequote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
alsof je daar naar zou luisteren
Zo zonde, bier is er om te drinken. Het nectar van de goden mag niet verspild wordenquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:22 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom maar bij Normaal moet altijd met bier gegooid worden.
Godverquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slipje was nog wit drie dagen terug
Deze man weetquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo zonde, bier is er om te drinken. Het nectar van de goden mag niet verspild worden
Achterhoekers die drinken, lijkt me vrij sterk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bennie Jolink schijnt een drinker te zijn, niet doorvertellen.
Ik hoop dat je verdrinkt in je polder.lquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:23 schreef Bugno het volgende:
Dialect
Dialect uit het Oosten![]()
Dialect in de Top2000![]()
![]()
![]()
Normaal![]()
![]()
![]()
KOEKOEKquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop dat je verdrinkt in je polder.l
Volgende nummer kan jij wel ff snel gaan rokenquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vragen
Gewoon deurdonderen.quote:
Als Rotterdam dat juicht voor Amsterdam, heus nie hoor nie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Achterhoekers die drinken, lijkt me vrij sterk.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon deurdonderen.
Gelukkig zijn op een na laatste in de lijstquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Volgende nummer kan jij wel ff snel gaan roken
We gaan later vandaag pas weer met Eddie Vedder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Ooit een geniale versie gehoord van ene meneer Vedder. Wat niet wegneemt dat dit ook gewoonis
Zo zit ik er ook altijd bijquote:
*vinkquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We gaan later vandaag pas weer met Eddie Vedder.
is dat het antwoord op de eerste, tweede of beide vragen?quote:
Nou zeg.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop dat je verdrinkt in je polder.l
Was hier al geplaatst ja. Super was datquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:25 schreef Bos81 het volgende:
Ooit een geniale versie gehoord van ene meneer Vedder. Wat niet wegneemt dat dit ook gewoonis
Een Chinees, lekker, een jonge of oude Chineesquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eet vanavond denk ik een Chinees.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
Prachtig dit![]()
Wat een muziek toch weer
![]()
![]()
Hoe lang is een chineesquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Een Chinees, lekker, een jonge of oude Chinees
quote:
Speelt sowieso met plectrum, ik hoor het gewoonquote:
2 x de helftquote:
Wijs man.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft een kamer vol met alles van Neliscd's/lp's/cassette/8-track/laserdisk/magazines/boeken/posters/speldjes/alles.
Nee, Hoe Lang is een chinees.quote:
Oké Gijs.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft een kamer vol met alles van Neliscd's/lp's/cassette/8-track/laserdisk/magazines/boeken/posters/speldjes/alles.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft een kamer vol met alles van Neliscd's, lp's, cassette, 8-track, laserdisk, magazines, boeken, posters, speldjes, alles.
Die lps worden elk jaar meer waard, voorzichtig mee zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
leuke erfenis ooitquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft een kamer vol met alles van Neliscd's, lp's, cassette, 8-track, laserdisk, magazines, boeken, posters, speldjes, alles.
Mijn vriend is 1.80m en van Chinese afkomstquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, Hoe Lang is een chinees.
En zn broer heet Wie Lang.
Bootlegs-genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die lps worden elk jaar meer waard, voorzichtig mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |