quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:25 schreef Persefoneia het volgende:
Prachtig dit![]()
Wat een muziek toch weer
![]()
![]()

Hoe lang is een chineesquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Een Chinees, lekker, een jonge of oude Chinees

quote:

Speelt sowieso met plectrum, ik hoor het gewoonquote:

2 x de helftquote:

Wijs man.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft een kamer vol met alles van Neliscd's/lp's/cassette/8-track/laserdisk/magazines/boeken/posters/speldjes/alles.

Nee, Hoe Lang is een chinees.quote:

Oké Gijs.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft een kamer vol met alles van Neliscd's/lp's/cassette/8-track/laserdisk/magazines/boeken/posters/speldjes/alles.

quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft een kamer vol met alles van Neliscd's, lp's, cassette, 8-track, laserdisk, magazines, boeken, posters, speldjes, alles.

Die lps worden elk jaar meer waard, voorzichtig mee zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef Dagoduck het volgende:

leuke erfenis ooitquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader heeft een kamer vol met alles van Neliscd's, lp's, cassette, 8-track, laserdisk, magazines, boeken, posters, speldjes, alles.

Mijn vriend is 1.80m en van Chinese afkomstquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, Hoe Lang is een chinees.
En zn broer heet Wie Lang.

Bootlegs-genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die lps worden elk jaar meer waard, voorzichtig mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |