Ik denk niet dat het een "potje" was.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:48 schreef Nikonlover het volgende:
Triest dat zoiets gebeurd is
Met dit in het achterhoofd zal ik mijn potjes extra voorzichtig afsteken. Ik ben wel benieuwd of dit door nederlands of buitenlands vuurwerk gebeurd. Al maakt dat eigenlijk niet veel uit.
RIP
Wat zou het dan kunnen zijn? Een cobra of nitraat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:50 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een "potje" was.
Ik heb van bronnen bij CNN vernomen dat Poetin hierachter zit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Ook dit is de schuld van Trump zeker?
Ik doe liever je moederquote:
Vuurwerk waar je dood aan gaat ook. Leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Rijden onder invloed is al verboden. Leuk geprobeerd.
Met consumentenvuurwerk ga je niet zo snel dood. Wel het verliezen van ogen, vingertjes, beschadigd gehoor en ernstige brandwonden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:48 schreef Nikonlover het volgende:
Triest dat zoiets gebeurd is
Met dit in het achterhoofd zal ik mijn potjes extra voorzichtig afsteken. Ik ben wel benieuwd of dit door nederlands of buitenlands vuurwerk gebeurd. Al maakt dat eigenlijk niet veel uit.
RIP
Ik ben ook nieuwsgierig naar de details. Bij de man die vorig jaar overleed bleek het om professioneel vuurwerk te gaan, maar dat lijkt me niet iets om overdag (zoals in dit geval) af te steken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:03 schreef FL_Freak het volgende:
Triest dat hij door vuurwerk dood is, maar ik ben heel benieuwd welk vuurwerk. En ook op welke manier hij is omgegaan met het vuurwerk.
Je hebt ook saluteshells, gewoon grote ballen met een keiharde knal, echt iets voor overdag, maar wel aardig dodelijk als je hem in je gezicht krijgtquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben ook nieuwsgierig naar de details. Bij de man die vorig jaar overleed bleek het om professioneel vuurwerk te gaan, maar dat lijkt me niet iets om overdag (zoals in dit geval) af te steken.
Aparte gewaarwording moet dat zijn, dat je buurman daar in stukjes ligt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:19 schreef Bluurgh het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ifterbant~a2897c247/
Daar is niet veel van over als je naar de hoeveelheid afdekmateriaal kijkt. Ik denk dat die sigaret wel even nodig was als je zoiets gezien hebt
Ah, wist ik niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:16 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Je hebt ook saluteshells, gewoon grote ballen met een keiharde knal, echt iets voor overdag, maar wel aardig dodelijk als je hem in je gezicht krijgt
Het was allemaal niet al te moeilijk te raden...quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, of weet jij wat er gebeurd is?
De Drontenaarquote:Dodelijk vuurwerkslachtoffer op de Vogelwikke in Swifterbant
SWIFTERBANT - De politie meldt dat er een dodelijk slachtoffer is te betreuren bij een vuurwerkincident op de Vogelwikke in Swifterbant. Dat is vanmiddag rond half vier gebeurd. Nadere bijzonderheden zijn nog niet bekend.
Volgens berichten zou het slachtoffer een man zijn, die een lawinepijl heeft afgestoken. De NOS meldt dat het gaat om een bewoner van de straat.
Het ongeval zou zijn gebeurd in het bijzijn van kinderen. ,,Veel mensen zagen het gebeuren", aldus de NOS. Diverse media berichten dat twee kinderen, die vlakbij de ontploffing stonden, uit voorzorg naar het ziekenhuis zijn gebracht voor controle.
Dacht je dat je bij Mensa zat dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef junkiexp het volgende:
Wat een achterlijke reacties in dit topic zeg, is dat het nieuwe Fok niveau?
Een lawinepijl lijkt me erg sterk als je de beelden zijn ziet. Zo ontzettend krachtig is zo'n ding helemaal nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het was allemaal niet al te moeilijk te raden...
[..]
De Drontenaar
De ene pijl is de andere niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:39 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Een lawinepijl lijkt me erg sterk als je de beelden zijn ziet. Zo ontzettend krachtig is zo'n ding helemaal niet
Ga op Facebook janken ofzo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef junkiexp het volgende:
"Volgens de berichten.." zou later zomaar eens volledig onzin kunnen blijken te zijn. We wachten af..quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:39 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Een lawinepijl lijkt me erg sterk als je de beelden zijn ziet. Zo ontzettend krachtig is zo'n ding helemaal niet
Sorry dat ik het zeg, maar als je je met lawinepijlen bezig houdt, vraag je er ook een beetje zelf om.quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef junkiexp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |