Alles kan. Ze kan zichzelf ook voor een trein gooien. Ik heb het over wat het met zo'n meisje doet en of de ander in het spel, dit moet laten gebeuren, vooral als ze gezegd heeft dat er niets aan de hand is en dat ze hem niet wil afpakken, nadat ze begrepen heeft dat het meisje van de persoon die ze loopt te paaien, daar moeite mee heeft.quote:
Open er een topic over. Dit is de COS. Dat kind is er niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Alles kan. Ze kan zichzelf ook voor een trein gooien. Ik heb het over wat het met zo'n meisje doet en of de ander in het spel, dit moet laten gebeuren, vooral als ze gezegd heeft dat er niets aan de hand is en dat ze hem niet wil afpakken, nadat ze begrepen heeft dat het meisje van de persoon die ze loopt te paaien, daar moeite mee heeft.
Ik zou niet weten waarom. Ik reageer simpelweg op een reactie. Geen behoefte aan een topic. Als jij daar behoefte aan hebt, be my guest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zolang het niet postings lang over gaat is er niets aan de hand lijkt me. Het feit dat jij er nu over gaat lopen zeiken maakt dat ik nu weer erover schrijf, anders was IK er allang klaar over.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Open er een topic over. Dit is de COS. Dat kind is er niet.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje uit het bezoek van Mehmet .....![]()
[ afbeelding ]
Te heet onder Billy haar voeten - 30 december 2017.
x6cfn6f
Ietwat overdreven imo.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles kan. Ze kan zichzelf ook voor een trein gooien. Ik heb het over wat het met zo'n meisje doet en of de ander in het spel, dit moet laten gebeuren, vooral als ze gezegd heeft dat er niets aan de hand is en dat ze hem niet wil afpakken, nadat ze begrepen heeft dat het meisje van de persoon die ze loopt te paaien, daar moeite mee heeft.
Ja, Billy is ook volwassen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ietwat overdreven imo.
Dat meisje is volwassen. Utopia is nog niks vergeleken met de echte wereld. Ze heeft gewoon een keuze
Ik heb het ook niet bedacht hoor. Dat was in de presentatie van chipp en iedereen was het toen mee eens .quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze betalen huur om er te wonen, of ze zouden in de winkel moeten slapen enzo.
V.w.b. Madi, Linda, Billy en Romy, bij die meiden moeten ze het maar in hun prijs doorberekenen voor het verkopen van de goederen, of de meiden moeten zelf gaan staan verkopen en een deel aan de twins afstaan voor gebruik van de winkel. Zoiets.
De COS verzoeningscommisie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, zolang het niet postings lang over gaat is er niets aan de hand lijkt me. Het feit dat jij er nu over gaat lopen zeiken maakt dat ik nu weer erover schrijf, anders was IK er allang klaar over.
We moeten misschien een juridische afdeling hebben die beoordeelt wat mag en wat niet en wanneer en wie erover moet zeiken als die de behoefte voelt.
Mijn God zeg, wat heeft Bats ermee te maken. Slap gedoequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, Billy is ook volwassen.
Is haar eigen verantwoordelijkheid. En de twins hadden klanten tussen 12 en 15.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:54 schreef chufi het volgende:
[..]
DE twins hadden geen pakketje dus hebben ze haar pakketje niet voor 3 uur bij de poort gezet...
Hi!quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De COS verzoeningscommisie.![]()
![]()
Hoi.quote:
die geniet met volle teugenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, Billy is ook volwassen.
Tuurlijk niet maatje,quote:
kenn ik niet,boeit me nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is toch tenenkrommend?
[ afbeelding ]
Hersenloos wichtquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat erg en zelf niet doorhebben hoe ze haar zienquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, die kun je ook gelijk weggooien. Alles waar bats aan zit is bezoedeldquote:
Die broek zou ritueel verbrand moeten worden,Fuck Versace.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat met open mond te kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Als Bats eraan heeft gezeten kunnen ze net zo goed gelijk helemaal een nieuwe maken.quote:
wat erin zit ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die broek zou ritueel verbrand moeten worden,Fuck Versace.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, die kun je ook gelijk weggooien. Alles waar bats aan zit is bezoedeld
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
je mag nooit zomaar een beebie weg gooien
gekkie
In een moeite gelijk mee.quote:
Zo hijgerig hequote:Op zaterdag 30 december 2017 16:23 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft die meh toch een creepy manier van praten
Dat mens moet buiten die loods in een gesticht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
De manier waarop hij steeds ja zegt ookquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:23 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft die meh toch een creepy manier van praten
dialect..?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De manier waarop hij steeds ja zegt ook
Heeft niets met zijn dialect te maken denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dialect..?
Vrind praat ook vreemdig
Het avondeten komt van de bv. Heeft niks met andere uitgaven te maken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Het boodschappengeld zou omhoog moeten in dat geval.
Heb je thuis ook. Het een gaat ten koste van het andere. De een geeft het uit aan een supermooie auto en de ander houdt van lekker eten enz. enz.
en dan gelijk dat 'sowieso' er achteraanquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De manier waarop hij steeds ja zegt ook
quote:
Hoe weet jij dat?quote:
google maar op Honza Filipiquote:
Ja, misschien voor een keer een snelle wip en dan opzoutenquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:37 schreef Copycat het volgende:
Oh God, ze ziet nu echt wat in die vriend. Die wel wat meer wilde doen.
Gênant.
Ja.quote:
OMG, ik kan ook niet even weg he?quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat ziet ze niet. Ze legt de connectie tussen zich goedkoop opstellen met mannelijke aandacht totaal niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:38 schreef Dotteke het volgende:
Ja, misschien voor een keer een snelle wip en dan opzouten
Nee, die vriend van Mehmet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:38 schreef mootie het volgende:
Rene gaf Bil net een kus op haar mond en zei het jammer te vinden dat hij niet meer kon doen.
Toen werden ze allebei verlegen, hiihihi
quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:38 schreef yvondenise het volgende:
Honza? gaf Bill een kus op dr mond,en zei..jammer dat ik dit alleen maar kan doen.en Bill maar lachen.
vriend van mehmetquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef mazaru het volgende:
Chipp: Bil is verliefd
Bats: Nouuuuu johhh.... ik voel me heel ongemakkelijk hoorrr.. nou verliefd...
Over wie hebben ze het nou?
Jessie? Johan? Vriend van meh?
OMGquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef Dotteke het volgende:
Hij is wel echt haar type, die vriend van Mehmet zegt Bil
De vriend van Mehmetquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:40 schreef mazaru het volgende:
Chipp: Bil is verliefd
Bats: Nouuuuu johhh.... ik voel me heel ongemakkelijk hoorrr.. nou verliefd...
Over wie hebben ze het nou?
Jessie? Johan? Vriend van meh?
Ze voelt zich zowaar ongemakkelijk....... ahummquote:
Bizar. Dat wijf spoort echt niet hoor. Ze zou zich gewoon laten nemen midden in de loods als hij dat zou willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |