quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwke zou naaktfoto's laten maken bij genoeg donaties van FOK! aan SR en iedereen die doneerde kreeg ze in bezit of zoiets. Geld is wel gedoneerd, foto's zijn er nooit gekomen zullen we maar zeggen
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige leuke EWF als je t mij vraagt
Weten we ook hoe t vrouwke er met kleren uitziet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrouwke zou naaktfoto's laten maken bij genoeg donaties van FOK! aan SR en iedereen die doneerde kreeg ze in bezit of zoiets. Geld is wel gedoneerd, foto's zijn er nooit gekomen zullen we maar zeggen
Dat was toch wel een heerlijke rel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er (Terschelling) een keer in oktober geweest, toen waren die er niet. Het was echt heel mooi en fijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel minder campings, jongeren en Duitsers
Hele I Am album is topquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige leuke EWF als je t mij vraagt
Boudewijn de Groot is veel beter dan Spinvis.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:10 schreef Gretzl het volgende:
Jammer dat de verhouding Nederlandstalige kwaliteitsmuziek vs. Nederlandstalige bagger niet helemaal goed op orde is in de Top 2000. Als die fervente Boudewijn de Groot-stemmers nu ook eens zouden luisteren naar Spinvis, Eefje de Visser, Aafke Romeijn e.a.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |