Zeker. Die heeft wel meer voor boudewijn geschreven. De Treinreis van Lage Landen is ook van hem bijvquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
was dit door Freek geschreven?
Aan hem kun je dat wel overlatenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
was dit door Freek geschreven?
Klopt ja, thuis en in de auto bijna altijd wel muziek op staan en ik kan vaak tijdens het werk ook gewoon luisteren. Dan kom ik al snel aan gemiddeld 8,5 uur per dag en dan bereik je na 10-11 jaar 500k plays.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel overeenkomsten ja.
Jij luistert wel echt naar krankzinnig veel muziek trouwens.
Altijd toch? Jij hebt alleen soms een beetje moeite om dat toe te geven.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh gaat het over SHE tijdens SR... euh 2008 volgens mij?
Dat was wel een GENOTsrel
Yep.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh gaat het over SHE tijdens SR... euh 2008 volgens mij?
Dat was wel een GENOTsrel
Ik ga voor Eva, Verdronken Vlinder en Wonderkind van 50quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Mooiste van Boudewijn: Tip van de Sluier en De Engel Is Gekomen.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind je een hele prettige forummer maar ik begrijp steeds minder van je muzieksmaak
Die zou je moeten kunnen kennen van de MuMeAfrekening (maar da's niet echt een topic voor jou vermoed ik Lex)quote:
Ik ben erg toegeeflijk en meegaand andersquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd toch? Jij hebt alleen soms een beetje moeite om dat toe te geven.
Een user zou uit de kleren om geld op de halen voor SR, toen was er 11k opgehaald en ging ze foto's niet makenquote:
Ook prima jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga voor Eva, Verdronken Vlinder en Wonderkind van 50
Nee daar kom ik nooitquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die zou je moeten kunnen kennen van de MuMeAfrekening (maar da's niet echt een topic voor jou vermoed ik Lex)
Vrouwke zou naaktfoto's laten maken bij genoeg donaties van FOK! aan SR en iedereen die doneerde kreeg ze in bezit of zoiets. Geld is wel gedoneerd, foto's zijn er nooit gekomen zullen we maar zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |