Ik vind je een hele prettige forummer maar ik begrijp steeds minder van je muzieksmaakquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef MTheBassman het volgende:
Oke, ik heb helemaal niks met deze vent maar deze is wel echt mooi
De reclame- en nieuwsblokken bij StuBru zijn inderdaad nooit zo lang, maar het zijn er wel veel. Dat wordt uiteindelijk ook hinderlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar jaar terug luisterde ik nog wel eens StuBru en daar hebben ze 1 reclame om 20 over en 1 om 40 over en niet zo veel rond het nieuws, ik vond dat wel prettig.
Mooiste stukje Nederland jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ooit les gegeven op Ameland. Man man, incestkliek daar. Was gelukkig maar een stage
Vind ik nog erger, 3 breaks.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paar jaar terug luisterde ik nog wel eens StuBru en daar hebben ze 1 reclame om 20 over en 1 om 40 over en niet zo veel rond het nieuws, ik vond dat wel prettig.
Terschelling is mooierquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooiste stukje Nederland ja
Zal mij een zorg zijn verderquote:
volgens mij staat er niets van Freek in helaasquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat die andere van Freek er ook nog in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes! MuMe'ers verenigt uquote:
Vind ik ook, wel een stuk mooier dan Avond natuurlijkquote:
Zeker wel! Luister maarquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
volgens mij staat er niets van Freek in helaas
Terschellingquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter stem je volgend jaar samen met mijn op Motley Crue
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn verderGenoeg sites met leuke filmpjes.
Naja, is een beetje als Spotify gratis versie.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik nog erger, 3 breaks.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrije keuzegenot.Wel heel letterlijk GenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Wie is sfeermaker danquote:
Nee, door Ruud de Wild.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
was dit door Freek geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |