Lijkt me een prima kerel om een biertje mee te happen jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar Waylon maakte een hoop goed.
Als je mijnheer de president bedoeld, die is al geweestquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Testament nu al?![]()
![]()
Of moet Welterusten nog komen?
Ik heb vakantie, dus ik ben natuurlijk weer ziek. Gelukkig nu aan de betere hand.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja wat een gedoe, zonder die kutbaard van haar was NL gewoon 1e geweest. Dit is puur politieke onzin.
Dat is wel je ultieme fantasie zeker?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
T Is dat het net te laat is, maar we hadden gewoon Uccie en essnhills aan elkaar moeten koppelen
Heb jij dat ook altijd?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, dus ik ben natuurlijk weer ziek. Gelukkig nu aan de betere hand.
Uccie en ik zijn al aan elkaar gekoppeldquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
T Is dat het net te laat is, maar we hadden gewoon Uccie en essnhills aan elkaar moeten koppelen
Probeer ook eens Het Zesde Metaal (als je van Vlaamstalig houdt). Verder zou ik je op basis van dit lijstje Maggie Rogers en Sigrid kunnen aanraden.quote:
Ze kijkt evil...kan zo in de Exorcistquote:
Beetje welquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is wel je ultieme fantasie zeker?
Yup, het is hier nu lekker stil.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:56 schreef Eightyone het volgende:
Hebben anderen dat ook, dat de zender rond het hele uur een minuut of 10 op 'mute' gaat, of op een andere zender (in mijn geval FIP of zo)?
Zorgverzekering-reclames.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, dus ik ben natuurlijk weer ziek. Gelukkig nu aan de betere hand.
Wij zijn al vriendjesquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, gefriendzone'd , lekker danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |