quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:14 schreef MTheBassman het volgende:
Intro van dit nummer trek ik 100 keer beter dan het aidsalarm van Gijsje
Die is zo fin...deze ook trouwens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu wordt t genot. Al moet hier eigenlijk Great Gig in the Sky achteraan. Die was vanmorgen
Niet waar johquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom en kale benen zijn koud in de winter.
Woon hier goed hoor, en ze zijn de afgelopen jaren lekker bezig met opknappen, het wordt nog eens wat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Lijkt me een troosteloze stad. Excuses voor als je nu beledigd bent
Ik vind het zelf ook niet zo geweldig hoor behaarde benen, maar nu lekker warm en ik ben gewoon een lui persoon.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:14 schreef djenneke het volgende:
[..]![]()
![]()
Er zijn ook mannen die van harig houden. Ze bestaan!
Je kan ook die Fantasy-uithaal van net gewoon 4 minuten lang achter elkaar loopen en er dan een orkestje achter spelen, heb je het zelfde.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu wordt t genot. Al moet hier eigenlijk Great Gig in the Sky achteraan. Die was vanmorgen
Dat zou de nasmaak van de geweldige gitaarsolo behoorlijk bedervenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Die hebben alle oma's.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toen ik dit voor t eerst hoorde was ik er heilig van overtuigd dat er in ieder geval 1 klok bij mn oma thuis is opgenomen. Die heeft net zo'n hangende klok
Je hoeft nog niet naar buiten want er is nog wel wat?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Woon hier goed hoor, en ze zijn de afgelopen jaren lekker bezig met opknappen, het wordt nog eens wat.
genotquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan moet hij eerder bij Tubular Bells in de buurt staan.
Ja heerlijk he.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan ook die Fantasy-uithaal van net gewoon 4 minuten lang achter elkaar loopen en er dan een orkestje achter spelen, heb je het zelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |