https://www.netflix.com/profiles/managequote:Op donderdag 4 januari 2018 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb elke keer als ik over ga op een nieuwe aflevering van young justice de audio overgaat in het Nederlands kan ik dat ergens definitief op Engels zetten ?
Erg vervelend kijken zo.
Is dan heel me interface etc ook in het engels?quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:45 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/profiles/manage
Ik denk het.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dan heel me interface etc ook in het engels?
Dat van mij best in het Nederlands blijven wil gewoon die serie in het engels hebben.
quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijst zichzelf elke aflevering steeds beter uitwel verder kijken hoor. Toffe serie
quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stop maar met kijken als je daar na ep 1 al last van had want het gaat allemaal nog veel lastiger worden!
Ik had het ook, maar heb het uiteindelijk wel gered. Is gewoon toch een kwestie van echt goed op blijven letten.quote:Op donderdag 4 januari 2018 03:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stop maar met kijken als je daar na ep 1 al last van had want het gaat allemaal nog veel lastiger worden!
Dit vond ik ook een hele leuke comedyquote:
Die vent van haar is echter een totale misscast. Welgeteld één gezichtsuitdrukking heeft die man.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:25 schreef DKUp het volgende:
Zo The Sinner is heel goed bevallen. Goede serie en Jessica Biel acteert briljant
Nu je het zegtquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vent van haar is echter een totale misscast. Welgeteld één gezichtsuitdrukking heeft die man.
Met zijn junior-probeer-set-baard.quote:
Heb taal van mijn profiel in het e Engels gezet maar het begint nog in het Nederlands.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik denk het.
Kijk zelf meestal op Apple TV en die kiest de laatste audio taal en ondertiteling dus heb dit nooit aangepast.
Als je je instellingen voor geluid telkens wanneer je probeert te kijken opnieuw moet instellen, speel dan een titel af met een leeftijdsclassificatie voor tieners of hoger die is ingesteld op jouw voorkeurstaal voor geluid. Hierdoor worden je instellingen opgeslagen voor als je later wilt kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb taal van mijn profiel in het e Engels gezet maar het begint nog in het Nederlands.
quote:
Drukke sitcom maand met ook een nieuw seizoen van Grace & Frankie. Dit is wel een hele leuke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |