Wat gek. Een paar dagen geleden hebben ze nog 1 januari op Twitter gezetquote:
Hahaquote:
Of The big bang theory. Dat zou ik zo graag eens fatsoenlijk willen kunnen volgen. Maar ja.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Frasier zou ook weleens leuk zijn.
Ik vind Friends ook zeker leuk maar dat zenden ze ook uit op comedy central waardoor ik er de laatste tijd al heel veel heb kunnen zien.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Of The big bang theory. Dat zou ik zo graag eens fatsoenlijk willen kunnen volgen. Maar ja.
Ik vind het eigenlijk wel leuk om Friends weer eens te kunnen zien.
Eén twee en drie ook.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Seizoen 4 Black Mirror valt tot nu toe wat tegen.
Ik kan zeggen dat het beter gaat wordenquote:Op maandag 1 januari 2018 17:13 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan de Franse serie La Mante (TV Mini-Series 2017) - IMDb
Tientallen jaren na haar arrestatie biedt een seriemoordenares aan om een reeks copycatmoorden op te lossen, maar alleen als haar zoon, die nu agent is, haar bijstaat.
Eerste aflevering was zeer de moeite waard. Ben benieuwd naar de rest.
Met name aflevering twee vond ik erg tegenvallen. Eerste aflevering was wel ernstig goed.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:05 schreef Monolith het volgende:
Er zijn altijd wel betere en mindere afleveringen in een seizoen van BM, maar ik vond vier een prima seizoen. Zat geen echt zwakke aflevering en een paar hele toffe.
Ik vond aflevering twee juist beter dan aflevering één. Had hier en daar nog wel iets beter uitgewerkt kunnen worden, maar toch zeker een ruime acht waard.quote:Op maandag 1 januari 2018 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met name aflevering twee vond ik erg tegenvallen. Eerste aflevering was wel ernstig goed.
afl 3 Crocodile van BM vond ik juist minder (de rest moet ik nog zien). Afl 2 vond ik wel weer sterk net als de eerste inderdaad. Daar zat ook wel humor inquote:Op maandag 1 januari 2018 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met name aflevering twee vond ik erg tegenvallen. Eerste aflevering was wel ernstig goed.
Die heb ik nog nooit gezien en gaat dus op het lijstje.quote:
Metalhead was echt helemaal mijn ding. Superaflevering.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:05 schreef Monolith het volgende:
Er zijn altijd wel betere en mindere afleveringen in een seizoen van BM, maar ik vond vier een prima seizoen. Zat geen echt zwakke aflevering en een paar hele toffe.
Die was inderdaad erg goed! Heerlijk beklemmend sfeertje en erg mooi in zwart-wit.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Metalhead was echt helemaal mijn ding. Superaflevering.
Dit ja. één van de weinige die me echt weer deden denken aan de 'old-school' Black Mirror waar het gewoon allemaal slecht gaat en niet meer goed komt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Metalhead was echt helemaal mijn ding. Superaflevering.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit ja. één van de weinige die me echt weer deden denken aan de 'old-school' Black Mirror waar het gewoon allemaal slecht gaat en niet meer goed komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:28 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |