abonnement Unibet Coolblue
pi_176568613
Ik heb allen Arkangel gezien! Goed voor Joodie Foster, heel interessant (maar niet mijn favoriet)
pi_176639287
Ooit begonnen met Black Mirror, maar kwam op de een of andere manier nooit door de tweede aflevering heen :’) Vervolgens vond ik alle afleveringen geweldig ^O^

Ik moet nog wel aan het vierde seizoen beginnen, ben benieuwd.
pi_176640603
Black Museum was een prima aflevering maar zo geweldig toch ook weer niet?
Je ziet de clou van verre aankomen. Veel ideeën in één aflevering, maar daardoor boet de film ook aan kracht in, want sommigen waren minder boeiend.

Andere smaken :9

Toen ik de titel las dacht ik eerlijk gezegd dat het een museum zou zijn voor 'zwarte mensen' en dat de hoofdrolspeelster uiteindelijk gevangen zou komen te zitten of vermoord zou worden. De aflevering had net zo goed Crime Museum oid kunnen heten.
pi_176640648
Is er nog wat bekend over wanneer er een nieuw seizoen komt?
Do what you love, love what you do!
pi_176754487
Via aan deze serie gekomen en ik moet zeggen dat de script schrijver wel aardig psycho moet zijn zeg.
Gewoon vanaf het begin begonnen en dan denk je ook echt waar in vredesnaam begin in nou naar te kijken? Keek er ook gewoon vrij naar dus had nog niet door dat het geen doorlopende serie was.

Elke aflevering wel weer vrij schokkend, zit vaak nog weer iets van een boodschap achter en al die technologie is gewoon creepy.
Maar het blijft je toch telkens pakken.
pi_176798491
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
Black Museum was een prima aflevering maar zo geweldig toch ook weer niet?
Je ziet de clou van verre aankomen. Veel ideeën in één aflevering, maar daardoor boet de film ook aan kracht in, want sommigen waren minder boeiend.

Andere smaken :9

Toen ik de titel las dacht ik eerlijk gezegd dat het een museum zou zijn voor 'zwarte mensen' en dat de hoofdrolspeelster uiteindelijk gevangen zou komen te zitten of vermoord zou worden. De aflevering had net zo goed Crime Museum oid kunnen heten.
Crime museum is dan weer te voor de hand liggend ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 26 februari 2018 @ 18:41:39 #107
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177466050
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_177466192
quote:
11s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:41 schreef jogy het volgende:

Kennen we deze nog?
Daar heb je het al. We gaan er allemaal aan!
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_177466890
quote:
9s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:47 schreef Molurus het volgende:

[..]

Daar heb je het al. We gaan er allemaal aan!
Als ie nou die gast die de deur elke keer dichtduwde een enorme oplawaai had gegeven, dan was ik toch iets ongeruster geworden. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 februari 2018 @ 19:16:34 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177467133
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als ie nou die gast die de deur elke keer dichtduwde een enorme oplawaai had gegeven, dan was ik toch iets ongeruster geworden. :P
Dat ie gewoon zijn arm eraf rukt of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_177467225
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat ie gewoon zijn arm eraf rukt of zo.
Dan zou ik wel onder de indruk zijn van zijn probleemoplossend vermogen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 februari 2018 @ 19:20:20 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177467268
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan zou ik wel onder de indruk zijn van zijn probleemoplossend vermogen. :P
Dat dan weer wel ja. Maar daarom vind ik Black Mirror bij tijd en wijlen wel nog briljanter dan ik het normaal al vind.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_177468330
De verhalen van Isaac Asimov zitten vol met van die robots die in principe wel geprogrammeerd zijn om mensen tot dienst te zijn, maar die dan toch met 'oplossingen' komen met een zeer onwenselijke uitkomst. :)

Overigens heb ik niks tegen dit soort ontwikkelingen, zelfs niet als er vanalles misgaat. Erg gaaf spul.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_177468546
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:56 schreef Molurus het volgende:
De verhalen van Isaac Asimov zitten vol met van die robots die in principe wel geprogrammeerd zijn om mensen tot dienst te zijn, maar die dan toch met 'oplossingen' komen met een zeer onwenselijke uitkomst. :)

Overigens heb ik niks tegen dit soort ontwikkelingen, zelfs niet als er vanalles misgaat. Erg gaaf spul.
Ach, er gaat ook van alles mis met 'domme machines' natuurlijk.
Kijk naar auto's. Menselijke bestuurders en mechanische of elektronische mankementen veroorzaken vele slachtoffers, maar als een automatische piloot door een vreemde actie een ongeluk veroorzaakt wordt dat breed uitgemeten in de media.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 26 februari 2018 @ 20:12:24 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177468725
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:56 schreef Molurus het volgende:
De verhalen van Isaac Asimov zitten vol met van die robots die in principe wel geprogrammeerd zijn om mensen tot dienst te zijn, maar die dan toch met 'oplossingen' komen met een zeer onwenselijke uitkomst. :)

Overigens heb ik niks tegen dit soort ontwikkelingen, zelfs niet als er vanalles misgaat. Erg gaaf spul.
Eens hoor, ook al gaat het een keer faliekant mis dan nog is het het waard. Gewoon de volgende stap in de technische ontwikkeling waar we doorheen moeten. Ik zou waarschijnlijk ook wel een beetje vooraan staan als men ooit zo ver is dat je een computer of assistent AI in je kop kan laten bouwen :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_177468837
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens hoor, ook al gaat het een keer faliekant mis dan nog is het het waard. Gewoon de volgende stap in de technische ontwikkeling waar we doorheen moeten. Ik zou waarschijnlijk ook wel een beetje vooraan staan als men ooit zo ver is dat je een computer of assistent AI in je kop kan laten bouwen :@.
Hmmm ik absoluut niet eigenlijk :)
Nu is het in die serie natuurlijk erg overdreven allemaal en zal het niet zo'n vaart lopen in het echt.
Maar toch gaat het steeds meer die kant op.

Eigenlijk ben ik blij dat ik die tijd dat dit soort dingen echt realiteit worden toch niet ga meemaken.
Hoe vaak ik het ook gebruik en hoe handig het ook allemaal is, toch heb ik iets van vroeger was het toch allemaal simpeler (kom nog net uit het niet mobieltjes tijdperk zeg maar)

Mooi voorbeeld is die aflevering dat mensen elkaar ratings geven, weet ff niet meer de naam van die.
Maar zo gebeurt het eigenlijk nu al een soort op bv facebook of youtube
Do what you love, love what you do!
pi_180308569
weet iemand wanneer er nieuwe afleveringen komen?
Do what you love, love what you do!
pi_180312224
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 15:43 schreef kree het volgende:
weet iemand wanneer er nieuwe afleveringen komen?
Nee
  zaterdag 7 juli 2018 @ 19:16:37 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180314302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2018 15:43 schreef kree het volgende:
weet iemand wanneer er nieuwe afleveringen komen?
Er is nog niet veel bekend. Maar ik verwacht het nieuwe seizoen niet voor het einde van dit jaar. Tot nu toe zat er steeds een jaar tot anderhalf jaar tussen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180347557
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:17 schreef kree het volgende:

[..]

Hmmm ik absoluut niet eigenlijk :)
Nu is het in die serie natuurlijk erg overdreven allemaal en zal het niet zo'n vaart lopen in het echt.
Maar toch gaat het steeds meer die kant op.

Eigenlijk ben ik blij dat ik die tijd dat dit soort dingen echt realiteit worden toch niet ga meemaken.
Hoe vaak ik het ook gebruik en hoe handig het ook allemaal is, toch heb ik iets van vroeger was het toch allemaal simpeler (kom nog net uit het niet mobieltjes tijdperk zeg maar)

Mooi voorbeeld is die aflevering dat mensen elkaar ratings geven, weet ff niet meer de naam van die.
Maar zo gebeurt het eigenlijk nu al een soort op bv facebook of youtube
Als je kijkt naar Boston Dynamics en hun produkten kun je al zien dat ze diverse disciplines kunnen beheersen:

-eigen anatomie, om zichzelf voort te bewegen.
-omgeving, wat is het terrein, obstakels, bewegende objecten.
-een opdracht (in de meeste filmpjes een object oppakken, naar een bepaalde lokatie gaan of een combinatie van beide)

De creep-factor zit 'm in het laatste. Het maakt een groot verschil tussen de opdracht "beweeg naar doos X, pak doos X op, beweeg naar positie Y, spring over obstakel Z, zet de doos neer op positie Y" en "verplaats doos X naar positie Y". Bij het laatste wordt een stukje anatomie verwacht. Het is dan maar een kleine stap om doos X te vervangen door mes X en deze in het midden van bewegend object Y te plaatsen. Een simpele opdracht, en daar komt geen intelligentie bij kijken. Nu nog een stukje zelfbehoud (zelfbescherming) en energiemanageent (robotgrasmaaiers zijn slim genoeg om zoveel mogelijk in de zon te rijden en te berekenen hoe de schaduwstukken het beste kunnen worden gemaaid zonder stil te vallen) en je hebt Metalhead.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ridocar op 09-07-2018 05:49:47 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_180355519
Black Mirror is echt helemaal geweldig. De laatste aflevering van seizoen 4 zit ook zo goed in elkaar. Hierin betrekken ze ook items van oudere afleveringen.
pi_180529611
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
Black Museum was een prima aflevering maar zo geweldig toch ook weer niet?
Je ziet de clou van verre aankomen. Veel ideeën in één aflevering, maar daardoor boet de film ook aan kracht in, want sommigen waren minder boeiend.

Andere smaken :9

Toen ik de titel las dacht ik eerlijk gezegd dat het een museum zou zijn voor 'zwarte mensen' en dat de hoofdrolspeelster uiteindelijk gevangen zou komen te zitten of vermoord zou worden. De aflevering had net zo goed Crime Museum oid kunnen heten.
Black is gewoon een verwijzing naar de serietitel natuurlijk.
  donderdag 2 augustus 2018 @ 11:39:37 #123
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180893517
Ook nu seizoen 1 t/m 4 helemaal gekeken (ja ik ben laat!). Geweldige serie.

Lastig om een top 3 te kiezen. White Bear zit er sowieso tussen. Die heeft mij in alle opzichten het meest verrast.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_180893710
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook nu seizoen 1 t/m 4 helemaal gekeken (ja ik ben laat!). Geweldige serie.

Lastig om een top 3 te kiezen. White Bear zit er sowieso tussen. Die heeft mij in alle opzichten het meest verrast.
Ja die was goed inderdaad
Do what you love, love what you do!
  donderdag 2 augustus 2018 @ 11:58:46 #125
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180894001
Nu ik erover nadenk: White Christmas zit er ook tussen. Nog 1 voor de top 3 nodig :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_180894176
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu ik erover nadenk: White Christmas zit er ook tussen. Nog 1 voor de top 3 nodig :P
Er zijn zo veel goede afleveringen. Maar als ik twee suggesties mag doen:

Metalhead
Hang the DJ

^O^
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:05:54 #127
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_180921062
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu ik erover nadenk: White Christmas zit er ook tussen. Nog 1 voor de top 3 nodig :P
San Junipero vond ik fantastisch mooi!
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:30:05 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180921603
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:05 schreef Molurus het volgende:

Metalhead

_O_.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180921867
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:30 schreef jogy het volgende:

[..]

_O_.
Vond ik ook ijzersterk.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:50:24 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180921903
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vond ik ook ijzersterk.
Maar het is wel een love it/hate it aflevering. Mensen die klagen dat het zwart wit was ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180921922
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar het is wel een love it/hate it aflevering. Mensen die klagen dat het zwart wit was ;(.
Ja, klopt. Net nadat seizoen 4 uit was, las ik veel negatieve reacties over deze ep. Ik vond hem juist geweldig. De sfeer is echt beklemmend.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2018 16:52:20 ]
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 18:37:15 #132
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_180924369
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar het is wel een love it/hate it aflevering. Mensen die klagen dat het zwart wit was ;(.
Sfeer was uitstekend, maar vond het verhaal wel flinterdun. Was ook de kortste aflevering dacht ik.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_180924874
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Sfeer was uitstekend, maar vond het verhaal wel flinterdun. Was ook de kortste aflevering dacht ik.
Er wordt (denk ik met opzet) veel overgelaten aan de fantasie van de kijker. Ook dat vind ik - net als het zwart-wit beeld - juist wel charmant. :)

Maar ik begrijp wel wat Jogy zegt... het is inderdaad een love it or hate it aflevering.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181979045
Voor wie het interessant vindt;

Dark Net S2E8 gaat o.a. over het live monitoren van kinderen (Arkangel) en het digitaal terugkeren van een dode (Be right back).

Staat ook op Netflix.
pi_183532186
https://www.express.co.uk(...)-latest-news-rumours

[ Bericht 44% gewijzigd door Wereldgozer op 04-12-2018 15:13:42 ]
  dinsdag 4 december 2018 @ 15:19:35 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_183532419
Hopelijk hebben ze weer wat nieuwe interessante concepten verzonnen i.p.v. dat het weer vooral op de 'cookie'-tour gaat.
Oh.
pi_183532641
Ik bedenk me dat ik de Britse setting wel heb gemist in het laatste seizoen. Voor mijn gevoel speelden alle afleveringen zich af in de VS.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_183649688
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

San Junipero vond ik fantastisch mooi!
Ja!
pi_183690560
Kennelijk speelt Miley Cyrus een rol in het aankomende seizoen:
https://www.nu.nl/film/56(...)rie-black-mirror.amp
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 16 december 2018 @ 10:54:26 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183760434
Eindelijk afgekeken. Laatste aflevering was mijn favoriet.
pi_183760515
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 21:38 schreef Monolith het volgende:
Kennelijk speelt Miley Cyrus een rol in het aankomende seizoen:
https://www.nu.nl/film/56(...)rie-black-mirror.amp
Tof! Laat het nieuwe seizoen maar komen *O*
pi_183873676
NU.nl: Streamingdienst Netflix komt met Black Mirror-film.
https://www.nu.nl/film/56(...)ack-mirror-film.html

28 december dus
  vrijdag 21 december 2018 @ 15:22:06 #143
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183876264
Yay! O+
With the stars as her umbrella
pi_184001798

quote:
Netflix onthult eerste trailer van interactieve Black Mirror film: Bandersnatch
Morgen is het dan zover! Na lang wachten krijgen Black Mirror Fans eindelijk waar ze al zo lang op wachten. Oke, het is dan wel geen nieuw seizoen van hun favoriete serie op Netflix, maar wel een film. Stiekem is dat zelfs beter, want er is wat bijzonders aan de hand met Black Mirror: Bandersnatch. Je hebt namelijk zelf invloed op het verhaal van deze Netflix Original film.

Begin oktober werd al bekend gemaakt dat Netflix bezig was met een interactieve aflevering van Black Mirror. Dat blijkt dus te kloppen en de streamingdienst heeft er maar meteen een hele film van gemaakt. Een officiële beschrijving van Netflix zelf heeft dat inmiddels bevestigd. Hierin valt namelijk te lezen dat Bandersnatch 312 minuten gaat duren. Dat is dus ruim vijf uur, maar die ga je niet in één keer achter elkaar kijken.

Eerste interactieve film op Netflix

Dit is namelijk de totale lengte van alle mogelijke opties. Tijdens het kijken maak je keuzes en afhankelijk daarvan ontvouwt het verhaal zich. Zo zal de gemiddelde kijkbeurt ongeveer 90 minuten zijn. Wil je alle 312 minuten van de film zien, dan zal je Black Mirror Bandersnatch dus meerdere malen moeten gaan kijken. Gelukkig is dat gezien het niveau van de serie zeker geen straf.

Zojuist is ook de eerste trailer verschenen en die onthult waar Bandersnatch over zal gaan en wie er in de cast zitten. De trailer bevestigt het plot dat onlangs gelekt was vanuit Korea en die luidde: “Een jonge programmeur maakt een game, gebaseerd op een fantasy-boek. Snel raken de realiteit en de virtuele wereld verward, en ontstaat er verwarring.”
pi_184001865
Zin in wel _O_

Als dit een succes wordt ben ik wel in voor meer interactieve series :+
Oh.
pi_184001928
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zin in wel _O_

Als dit een succes wordt ben ik wel in voor meer interactieve series :+
JRgod

Genot
pi_184002317
Yes! Ben benieuwd!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_184010053
Klinkt goed _O_ heel benieuwd.
pi_184027093
Ik zit het nu te kijken, maar tering vaag man. Wel tof, maar nu naar een kleine twee uur ben ik al die herhalende keuzes wel zat en wil ik naar een einde toe.
pi_184042434
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 12:30 schreef Funzel het volgende:
Ik zit het nu te kijken, maar tering vaag man. Wel tof, maar nu naar een kleine twee uur ben ik al die herhalende keuzes wel zat en wil ik naar een einde toe.
Ik moet het nog gaan kijken, haha geen spoilers hoor nog even :P
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')