-National anthem
Goede aflevering. Veel plaatsvervangende schaamte. Goed uitgewerkt script. Nare nasmaak.
-15 million merits
Ongeloofwaardig verhaal. Wel leuk om een eigen wereld uitgewerkt te zien. Geeft gedegen kritiek. Nare nasmaak.
-The entire history of you
Vond ik ook een aflevering die lastig te kijken viel. Goed, maar ook hier op momenten plaatsvervangende schaamte.
-Be right back
Liefdesverhaal. Laat de positieve kant van technologie zien. Sterke aflevering.
-White bear
Vond het een voorspelbare twist hebben naar het einde toe. Zet je aan het denken over moraliteit. Nare nasmaak.
-The Waldo moment
Laat weinig indruk achter. Niet memorabel.
-White christmas
Een van de betere afleveringen. Na afloop van de grote twist (die goed is) komt er nog een slechte tweede twist. Waardoor er toch weer nog naarder gedaan wordt over technologie, maar wat de aflevering geen goed deed.
-Nosedive
Comedy-achtig. Niet te zwaar op de hand.
-Playtest
Echte horror. Wel goed, maar man ik kan hier slecht tegen. Voor mensen die niet van horror houden zeg ik sla deze maar over.
-Shut up and dance
Een goede thriller. Een van de betere afleveringen. Zet je aan het denken over moraliteit en technologie. Laat een nare nasmaak achter.
-San Junipero
Vond dit een zeer matige aflevering. Blijkbaar sta ik hier alleen in want bij velen staat hij in de top 3. Hier is technologie wel iets positiefs wat je maar weinig terugziet bij Black Mirror.
-Men against fire
Goede actieaflevering. Twist zie je wel al eerder aankomen. De twist laat een nare nasmaak achter.
-Hated in the nation
Een van de betere. Zat hier vaak op het puntje van mijn stoel. Misdaadaflevering.
-USS Calister
Een van de betere. Begint wat suf. Maar het verhaal wordt goed uitgebouwd. Voelt aan alsof hier een volwaardige sci-fi film van gemaakt zou kunnen worden.
-Arkangel
Deze was slecht. Je ziet al ver van te voren wat er gaat gebeuren. Zeer tenenkrommend.
-Crocodile
Thrilleraflevering, deze film zou ook kunnen werken in een verhaal zonder de bijzondere technologie.
-Hang the DJ
Een van de betere. Zoetsappig en heerlijk op zijn tijd. Deed me denken aan een film uit 2009 (Timer).
-Metalhead
Zwart/wit. Soort van Terminator-verhaal alleen dan met weinig plot. Voor als je zin hebt in een vage kort actieaflevering.
-Black museum
Twist zag je al van verre aankomen. Voelde alsof het drie afleveringen waren in een. Liet een wrange nasmaak na.
Mijn favorieten:
Hang the DJ. USS Calister, Hated in the nation, Shut up and dance, Be right back, White christmas
[ Bericht 0% gewijzigd door TserrofEnoch op 03-01-2018 21:16:40 ]