Die roast vorig jaar (van Gordon) door de Brabonegert was hilarisch, die was echt over het randje, vooral bij Sophie Hilbrand...quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Inmiddels zo'n hekel aan Gijs dat die roast door Peter Pannekoek bijna niet eens meer tever ging
Iaaaaquote:
Niet haten op Coldplayquote:
te slecht verdoriequote:
Ah okéquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zit mobiel. Switchen van account wat omslachtig
ALs je van SIa houdt wel anders nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik meen me te herinneren dat het hierna weer leuk werd voor 3 nummers..
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik hoorde gister anders ook veel bagger
I doquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALs je van SIa houdt wel anders niet
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sia, Iron Maiden en Dire Straits. Wel aardig herinnerd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is het soloproject van Chris Martin toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer van Coldplay is wel aanstekelijk, maar het is zo'n goedkope en gladde productie. Echt te makkelijk.
Na deze nog 1 nummer van Coldplay vandaag. De laatste 5 komen morgen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat houdt je wel natuurlijk. Maar tot op heden was dat beter dan vandaag, verhoudingsgewijs. Vandaag - verwacht ik - een hoop Coldplayshit en Blof-rotzooi
Jij snaptquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:43 schreef Eightyone het volgende:
Ooo-wooo-wooo-wooo-wooo-wooo
En dan die overgeproduceerde muur van geluid... Laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |