Haar album We Are Born is ook erg goed voor een vrolijke popplaat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sia was in de tijd van Breathe Me een stuk beter (waarom staat die niet in de lijst), maar deze is nog wel catchy.
ja die clip is zo bizar goed geschotenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met actual cannibal Shia LeBoeuf?
In de auto, je strot helemal kapot krijsen hiermee, heerlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit nummer meezingen is zooooo fijn....voor de IKEA waar ik daarna weer nieuwe glazen moet halen.
idd, b0ringquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind hier eigenlijk niet veel aan.
nou die vind ik ook niks eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:47 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
idd, b0ring
waarom staat Rather Be van Clean Bandit er niet in en dit wel, Nederland is echt doof
Haha verdomme.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:47 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
idd, b0ring
waarom staat Rather Be van Clean Bandit er niet in en dit wel, Nederland is echt doof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |