Satoshi is BTC toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Satoshi blijft netjes stijgen, dus als BTC bijtrekt zie je pas echt de profit.
Kijk tegenwoordig ook bijna alleen nog maar naar satoshi waarde van m'n crypto, die BTC is zo wispelteurig als wat.
ja.quote:
Viel mij ook al op ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:24 schreef Sunshineboy het volgende:
De gulden is lekker bezig momenteel!
Inderdaad. Nog iets verder omhoog voor mijn sellorder zou leuk zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:24 schreef Sunshineboy het volgende:
De gulden is lekker bezig momenteel!
Ik heb wel vertrouwen in Ethereum lange termijn. Gewoon HODL dus.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws is dat ETH flink moon gaat tov Bitcoin.
Ik ben niet gekquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:19 schreef -jos- het volgende:
[..]
Deze man heeft wel een goede glazen bol. Alweer goed gegokt.
staat nog wel -10 procent toch 24 u geleden. Maar idd in de lift.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws is dat ETH flink moon gaat tov Bitcoin.
kraken wilde ik gisteren geld naartoe sturen. Die site is zó gaar dat dat niet lukte.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:29 schreef ITrade het volgende:
Gdax heeft er ook al geen zin meer in, het gaat lekker zo.
En mensen maar klagen over Koreaanse Exchanges. Bij Kraken en Gdax is het niet anders.
+5%.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:32 schreef Skv het volgende:
[..]
staat nog wel -10 procent toch 24 u geleden. Maar idd in de lift.
Ja, hopelijk naar 30k sat met dat nieuws, maar ik heb er een hard hoofd inquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
VEN schommelt al een hele tijd rond de 17k satoshi, niks aan het instorten
quote:
Dan is zn comment best tegenstrijdig toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |