Zijn inmiddels al een paar uur verder. Zou toch al bekend moeten zijn bij het gros toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je denkt dat Ripple dit vol gaat houden nu die Koreaanse piramide is ontmaskerd?
En dan hoelang laten staan voor je een bonus ontvangt?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Zijn inmiddels al een paar uur verder. Zou toch al bekend moeten zijn bij het gros toch?
Moet zelf de rekenvoorbeelden nog even nakijken, maar goed, moet nog 6000 ven om een node te kunnen draaien, das best een hoop.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan hoelang laten staan voor je een bonus ontvangt?
Is er minimum VET nodig?
Beetje noob vragen. Hersenen werken niet helemaal mee atm, lig ziek in bed
Duur grapje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Moet zelf de rekenvoorbeelden nog even nakijken, maar goed, moet nog 6000 ven om een node te kunnen draaien, das best een hoop.
Vermoedelijk had BitHumb had een algemene storing.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je denkt dat Ripple dit vol gaat houden nu die Koreaanse piramide is ontmaskerd?
Er komen nog veel saaiere maanden aan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik ben toe aan een reis naar de maan.Saaiste week in mijn cryptocarriere van precies een maand.
Maar het was wel een piramide daardoorquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Vermoedelijk had BitHumb had een algemene storing.
https://www.reddit.com/r/(...)_on_bithumb/dryak14/
https://imgur.com/AxiDsu5
Dat trek ik niet hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er komen nog veel saaiere maanden aan.
Node draaien is 10k VEN toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Moet zelf de rekenvoorbeelden nog even nakijken, maar goed, moet nog 6000 ven om een node te kunnen draaien, das best een hoop.
Er was een tijd dat elk topic een maand of zelfs langer nodig had.quote:
Iedere VEN houder (wel in een VEN wallet) gaat Thor krijgen. Node houders krijgen in verhouding alleen meer vgm.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Node draaien is 10k VEN toch?
Dus alleen als je diep gaat krijg je de voordelen?
Is die VEN wallet al te downloaden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Iedere VEN houder (wel in een VEN wallet) gaat Thor krijgen. Node houders krijgen in verhouding alleen meer vgm.
Nog niet naar gekeken tbh. Hier staat in ieder geval al heel veel info (link die ik eerder ook plaatste):quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is die VEN wallet al te downloaden?
Nou, dat zou dus 2 THOR voor mij zijn per dag, wat doet dat THOR?quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
To generate 1 THOR Power per day requires approximately 2,381 VET.
Hoeveel levert zo'n VET node op dan? Kan opzich wel 10k VET halen als het maar wat oplevertquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:21 schreef Dimachaerus het volgende:
To generate 1 THOR Power per day requires approximately 2,381 VET.
^ dit ja, quote mij ook plzquote:Op zaterdag 30 december 2017 17:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoeveel levert zo'n VET node op dan? Kan opzich wel 10k VET halen als het maar wat oplevert
Daar kan ik mij niks bij voorstellen. Die droevige tijd heb ik overgeslagen en hoop ik nooit mee te maken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was een tijd dat elk topic een maand of zelfs langer nodig had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |