Nee ik was de enige hier die de val van bitcoin had voorspeld in verband met de kerstinkopen een week voor de crash...en ik werd hard uitgelachen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:11 schreef ITrade het volgende:
[..]
Zou jij niet uit dit topic verdwijnen omdat BTC al harder gestegen was dan jij had gedacht oid?
Wacht maarquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, hij gaat nu als een motherfucker naar beneden.
Als je hier wat over vind houd ik mij ook aanbevolen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:12 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
heb je misschien tips met betrekking tot daytraden, ik ben er slecht in. misschien lees of kijkmateriaal wat je kan aanraden?
Over 6 maanden baal je dat je niet meer hebt gekocht op 2.20quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:20 schreef Chaes het volgende:
En ik VEN kopen toen het op $2,20 stond
over een maand al.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Over 6 maanden baal je dat je niet meer hebt gekocht op 2.20
Lezen lezen lezen. Twitter, fok, Tweakers, Reddit. Officiële websites van de cryptos . Ga zo maar door. Ik ben geen daytrader. Volgens mij is dat momenteel ook niet echt een vetpotquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je hier wat over vind houd ik mij ook aanbevolen.
Kerel wat lul jij onzin? Je zei ook dat je weg zou gaan als BTC 15.000 heeft geraakt. En dat heeft BTC ook gedaan en toch blijf je hierquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee ik was de enige hier die de val van bitcoin had voorspeld in verband met de kerstinkopen een week voor de crash...en ik werd hard uitgelachen.
Hij is dan ook nog wisselvalliger en onbetrouwbaarder dan de BTC koers.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kerel wat lul jij onzin? Je zei ook dat je weg zou gaan als BTC 15.000 heeft geraakt. En dat heeft BTC ook gedaan en toch blijf je hier
Daarom klaasquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:33 schreef ITrade het volgende:
[..]
Hij is dan ook nog wisselvalliger en onbetrouwbaarder dan de BTC koers.
Hij liep ook hard te verkondingen dat BTC niets was om er vervolgens een week later (toen hij als enige de drop zag aankomen, 100 euro in te investeren).
quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
stop die handel niet tijdens de kerstdagen dan.....
oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is goed
ben benieuwd
ik voorspel bodem van onder de 5 k
quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee is geen gok
is goed over nagedacht door mij
als je naar de grafiek van bitcoin op langere termijn kijkt en zeker dit jaar dan is 5 K het meest stabiele getal in de grafiek
Alles wat daarna is gekomen is pure hype
hype verdwijnt koers zal weer stabiele positie innemen.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Die stijging van bitcoin had alleen maar te maken met een grote hype
de hype is over als mensen veel geld ermee verliezen
De koersen van afgelopen weken komen nooit meer terug
mensen die nu verliezen lijden komen nooit meer terug
8 Dagen later, zijn de uitspraken niet uitgekomen en komt meneer te olie trader met een nieuwe voorspelling:quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik was de enige die jullie gewaarschuwd had
Ik denk dat het misschien jaren kan duren voordat ooit weer 15000 plus gehaald gaat worden
de bodem is nog lang niet gehaald
Deze gast moet bij RTLZ gaan werken!quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb zojuist wat berekeningen gemaakt
Bitcoin gaat in 2018 naar 25000 volgens mijn berekeningen
Maar je hoeft dit niet te geloven.
Wat gemist?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je had zeker geen Solar meer gekocht een week of 2 terug
haha zeker !quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:23 schreef jelle12345 het volgende:
Gulden is inderdaad een mooie coin, en gaat nu ook nog eens lekker haha!![]()
Hij kon niet eens 100 euro er in investeren omdat ie niet snapte hoe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:33 schreef ITrade het volgende:
[..]
Hij is dan ook nog wisselvalliger en onbetrouwbaarder dan de BTC koers.
Hij liep ook hard te verkondingen dat BTC niets was om er vervolgens een week later (toen hij als enige de drop zag aankomen, 100 euro in te investeren).
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef ITrade het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
8 Dagen later, zijn de uitspraken niet uitgekomen en komt meneer te olie trader met een nieuwe voorspelling:
[..]
Deze gast moet bij RTLZ gaan werken!![]()
T was niet verkeerd om er 10k aan te schaffen tussen 2700 en 3500satquote:
bovenstaande * miljoenen users = miljoenmiljard euro winstquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef ryannboy het volgende:
hoe kom ik van mn smalll assets op binance af?
ken jij een beter alternatief voor binance, eentje waar je makkelijk op kunt daytradenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:47 schreef alilami het volgende:
[..]
bovenstaande * miljoenen users = miljoenmiljard euro winst
binance = scam
Ja, snel nu weer hoog kopen, en alstie laagis weer verkopenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef Patroon het volgende:
XRP vliegt ook weer omhoog...vanochtend te snel verkocht?
Bulltrap.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef Patroon het volgende:
XRP vliegt ook weer omhoog...vanochtend te snel verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |