Of in kilo’s er bij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet je geldbedrag maar om in eten.
True. Kan me wel goed beheersen.quote:
Dit weekend wordt wel lastig hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True. Kan me wel goed beheersen.
Vind vies vet eten een keertje wel lekker, maar elke dag.
Mwoah alleen morgenavond.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit weekend wordt wel lastig hoor.
Januari balansmaand.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag ging ook niet al te best hier.
Kom je nog hierheen morgen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij ook wel van nakkie
2018 balansjaar.quote:
Zquote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkig bijna weer wielerstart, om in feb weer te stoppen omdat het dan toch weer wel winter wordt, nederlandgenot.
Zou leuk zijn als we dan weer eens een elfstedentocht krijgen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkig bijna weer wielerstart, om in feb weer te stoppen omdat het dan toch weer wel winter wordt, nederlandgenot.
Ik doe Watergate in de nacht van 1 naar 2 januari, Andre Galluzzi met een all-nighter, morgennacht kroeg in..quote:
Een nakkie als in drugs? Nee ik ben erg preuts wat dat betreft.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij ook wel van nakkie
Watergategenot.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik doe Watergate in de nacht van 1 naar 2 januari, Andre Galluzzi met een all-nighter, morgennacht kroeg in..
Bevalt nog steeds goed dat laatste?quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:53 schreef Befbekje het volgende:
Ik moet vanaf 2 januari echt iets aan mijn gewicht gaan doen, krijg m'n winterjas bijna niet meer dicht.. Al heeft de medicatie daar ook aandeel aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |